Vio.com
Expedia.comUSD 131
Anmeldt 20. november 2018

Vi var en vennegjeng på fire stykker som skulle på konsert. Innsjekkingen var helt genial ved at de har egen "do-it-your-own-check-in". Noe som gjorde at vi slapp å stå i kø ved resepsjonen.

Rommet var helt grei i størrelse, det var familierom. Greit med badekar på rommet og gode senger. Det var litt kaldt i rommet om morningen, men vi justerte bare termostaten og noen timer etterpå så var det grei temperatur.

Det ble en del taxier fra og til Oslo. Men fem minutter fra hotellet så går det t-bane nesten hele tiden til Jernbanetorget, rett utføre Oslo S.

Trenger du halv pris på bussbilletten fra Gardermoen så kan du sende mail til hotellet og få tilsendt rabatt på bussbilletten på mail og vise til bussjåføren.

Frokosten var god med egg og bacon. Godt utvalg ellers med pålegg og brød.

Romtips: Be om rom vekk fra motorveien. Trenger du halv pris på bussbillett fra Gardermoen til hotellet så send en mail til resepsjonen.
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ole_selvaag
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei Ole!

Tusen takk for din trivelige tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet hos oss og at oppholdet gikk knirkefritt uten kø. :-)

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen.

Ina Knutsen
Marketing & Communications Coordinator at Quality Hotel 33

Anmeldt 18. november 2018

Aldri en god start med tiggere med søppelsekk på parkeringplassen og fulle nordmenn ved hotellinngangen som kastet ølbokser på vei videre til neste fest. Altså før kl 17.

Nitrist rom, og det skulle være et superiorrom. Lite, trangt og dårlig planløst. Grell belysning, ikke lys ved skrivebordet heller. Minnet mest om enn lugar under bildekk.
Badet var stort, men det lakk fra flere steder under badekaret og ikke var det nok gulvvarme til at noe tørket opp.
Støyen fra Østre Aker vei var absolutt tilstede, hele natten.

Frokosten var faktisk det eneste jeg kan gi omtrent godkjent. Dog ikke nok til at vi noensinne skal bo på Clarion Hotel 33 igjen, til det har Oslo for mange gode hoteller.

Romtips: Velg et annet hotell
Takk, Phenixmumz
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Phenixmumz!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive din tilbakemelding. Så leit å høre at du opplevde at ikke alt gikk som det skulle under ditt opphold. Vi beklager at rommet ikke levde opp til dine forventninger. Våre superior-rom er utrustet med sofa og er noe større enn våre standard-rom. Tusen takk for at du sier ifra så vi får mulighet til å rette opp i manglene du opplevde på baderom, her følger vi opp med teknisk avdeling.

Det gleder oss likevel å høre at frokosten falt i smak. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.

Ina Knutsen
Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Og det er ikke mulig å rate det med minus stjerner. Kokken har mista saltet i suppen og kelnerne har passert meg 10 ganger uten at de har lagt merke til at jeg 1. Ikke spiser 2. Prøver å få kontakt.
Angrer på at jeg ikke stakk til CircleK for en pølse .
Dette er for dårlig rett og slett.
Rommet er ok. Men hotellet ligger ved en motorvei og midt i et industriområde så oppholdet bør ikke bli for lenge.

1  Takk, karisma00
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei karisma00,

tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Ja, her har nok kokken mistet saltkaret i suppen, og det skal jo selvfølgelig ikke skje! Det gjorde oss riktig så lei oss at dette var din opplevelse hos oss, som vi selvfølgelig legger oss flate for. Det var derfor du ikke trengte å betale for suppen, og vi håper at desserten og kaffen du fikk på huset var et fint plaster på din såre gane.

Det gleder oss å høre at dere var fornøyd med rommet! Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg er det bare å ta kontakt med meg direkte på ina.therese.vistung.knutsen@choice.no.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tisseflekker på toalett,hår etter barbering i og rundt vasken,skittent golv på bad.Klaga på dette og da skulle dei vaska skikkeligt neste dag,skulle og få 30% avslag på prisen.Dei bytta kun hånddukar neste dag utan å vaske igjen,gjekk og klaga igjen og fikk da nytt rom,,,,,heller ikkje reint der.Hadde det vore mulighet hadde me bytta hotell,føler meg og lurt da eg kun fikk 30%rabatt på første natta.Einaste positive var ok frokost.Har tidligere hatt mange overnattinger på kjedens hotell og vore svært fornøyd,men skygg unna dette hotellet,vi kommer Aldri tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Stig H
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Stig!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er utrolig lei oss for at du fikk et slikt møte med vårt hotell. Dette er ikke innenfor vår standard og vil bli fulgt opp internt. Vi vil ta tilbakemeldingen videre til sine respektive avdelinger, slik at vi kan jobbe med å stadig forbedre oss.

Vi håper at vi får muligheten ønske deg velkommen igjen og overraske deg ved ditt neste opphold. Ta gjerne kontakt med meg i forkant så vil vi skal sørge for at du får et bra opphold

Med vennlig hilsen
ina.therese.vistung.knutsen@choice.no

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Greit plassert om du skal en natt på konsert i Oslo. Minus med hotellet er den "åpne" toalettdøren. Lite info ang frokost osv (som gjorde at vi ikke rakk frokosten), var også liten mulighet til mat på kveldstider. Så vi måtte kjøre ut å handle, men mistet parkeringen og måtte betale parkering for natten. Det var kun en liten kiosk i resepsjonen og en dyr restaurant i 9ende etasje. Burde vært flere gratis parkeringer. Men ellers helt greit hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ann T
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Ann!

Tusen takk for din grundige tilbakemelding. Vi beklager så mye for at du opplevde manglende informasjon om frokosten på hotellet, vi skal se på hvilke måter vi kan informere om dette ytterligere for å skape en mer behagelig opplevelse for våre gjester. I Top Floor prøver vi å ha en variert meny med både A la carte- og Bar-meny med rimeligere retter. I tillegg serverer vi baguetter, wraps og salater i Lounge 24, som er oppe 24 timer i døgnet. Det er leit å høre at du mistet parkeringsplassen din; vi har 65 gratis parkeringsplasser, men her er det “førstemann til mølla”, noe som dessverre kan skape situasjoner som du opplevde.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen!