Booking.comUSD 154
FindHotelUSD 154
eDreamsUSD 154
HurbUSD 170
Anmeldt 3. desember 2018

Vi valgte hotellet pga at vi kom med bil, og ikke hadde lyst til å kjøre rundt i sentrum og lete etter p-plass. Da vi kom mot hotellet, var bygningen mørt og "dyster" (barna trodde det var et skummelt spøkelseshotell), det er kanskje et poeng å ha lite belysning både ute og inne? Heldigvis var det ingen spøkelser :) Men det var heller ingen parkeringsplasser. Vi kjørte rundt i nabolaget (industriområde) og lette, det var kun p-plasser der man måtte betale 24 timer i døgnet, altså også om natten. Så da måtte vi etter hvert innfinne oss med å betale for et helt døgn, og lete etter ledig p-plass på gratisparkeringen dagen etter.

Etter denne litt kjedelige ankomsten, fikk vi et fint familierom, med badekar. Stor størrelse på rom og bad, ikke noe å si på det.

Frokosten var grei nok, ikke noe "ekstra". Men stort pluss for at den varte lenge (til kl 11 dagene vi var der) Minstemann hadde ønsket seg pannekaker, eller noe annet søtt, som man ofte finner på hotellfrokoster. Det var et fat med croissanter, men dette var alltid tomt. Og når det først ble fylt på, kom noen fra betjeningen og lasset på croissanter på små fat som de bar bort (til andre gjester som skulle ha frokost på senga?). Man måtte i allefall følge nøye med og være kjapp hvis man skulle sikre seg en.

De ansatte var hyggelige.

Det var full fest i gangen utenfor vårt rom, men etter at vi hadde sagt ifra til ungdommene litt over midnatt, flyttet de seg et annet sted.

Jeg stusset litt over at ikke sengene var redd opp da vi kom tilbake etter å ha vært ute. Men vi hadde jo ikke hengt opp skiltet med at vi ønsket rengjøring av rommet. På hoteller der jeg har bodd tidligere har det vært vanlig at noen kommer inn og rer opp sengene og kanskje tømmer søppelbøttene selv om man ikke ber om full rengjøring av rommet. Men det var ikke noe stort minus. Det kan godt hende vi velger å bo der igjen.Selv om gratis-p-plassen var temmelig liten. Da vil vi i så fall regne på om hotellet lønner seg med døgnparkering inkludert.

2  Takk, Malebr0n
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Malebr0n!

Det er godt å høre at dere ikke møtte på noen spøkelser mens dere bodde her, vi kan ikke si å ha sett noen siden Dr. Peter Venkman og gjengen var på besøk. :)
Vi skjønner det er surt å komme til en full parkeringsplass, med førstemann til mølla er det mange som kaprer og holder på plassen dessverre, hele 65 biler faktisk. Jeg krysser fingrene for at dere får plass neste gang! Send meg gjerne en mail neste gang dere kommer, så skal vi prøve å sikre dere noen deilige croissanter til frokost.

ina.therese.vistung.knutsen@choice.no
Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Anmeldt 20. november 2018

Vi var en vennegjeng på fire stykker som skulle på konsert. Innsjekkingen var helt genial ved at de har egen "do-it-your-own-check-in". Noe som gjorde at vi slapp å stå i kø ved resepsjonen.

Rommet var helt grei i størrelse, det var familierom. Greit med badekar på rommet og gode senger. Det var litt kaldt i rommet om morningen, men vi justerte bare termostaten og noen timer etterpå så var det grei temperatur.

Det ble en del taxier fra og til Oslo. Men fem minutter fra hotellet så går det t-bane nesten hele tiden til Jernbanetorget, rett utføre Oslo S.

Trenger du halv pris på bussbilletten fra Gardermoen så kan du sende mail til hotellet og få tilsendt rabatt på bussbilletten på mail og vise til bussjåføren.

Frokosten var god med egg og bacon. Godt utvalg ellers med pålegg og brød.

Romtips: Be om rom vekk fra motorveien. Trenger du halv pris på bussbillett fra Gardermoen til hotellet så send en mail til resepsjonen.
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ole_selvaag
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei Ole!

Tusen takk for din trivelige tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet hos oss og at oppholdet gikk knirkefritt uten kø. :-)

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen.

Marketing & Communications Coordinator at Quality Hotel 33

Anmeldt 18. november 2018

Aldri en god start med tiggere med søppelsekk på parkeringplassen og fulle nordmenn ved hotellinngangen som kastet ølbokser på vei videre til neste fest. Altså før kl 17.

Nitrist rom, og det skulle være et superiorrom. Lite, trangt og dårlig planløst. Grell belysning, ikke lys ved skrivebordet heller. Minnet mest om enn lugar under bildekk.
Badet var stort, men det lakk fra flere steder under badekaret og ikke var det nok gulvvarme til at noe tørket opp.
Støyen fra Østre Aker vei var absolutt tilstede, hele natten.

Frokosten var faktisk det eneste jeg kan gi omtrent godkjent. Dog ikke nok til at vi noensinne skal bo på Clarion Hotel 33 igjen, til det har Oslo for mange gode hoteller.

Romtips: Velg et annet hotell
Takk, Phenixmumz
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Phenixmumz!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive din tilbakemelding. Så leit å høre at du opplevde at ikke alt gikk som det skulle under ditt opphold. Vi beklager at rommet ikke levde opp til dine forventninger. Våre superior-rom er utrustet med sofa og er noe større enn våre standard-rom. Tusen takk for at du sier ifra så vi får mulighet til å rette opp i manglene du opplevde på baderom, her følger vi opp med teknisk avdeling.

Det gleder oss likevel å høre at frokosten falt i smak. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.

Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Og det er ikke mulig å rate det med minus stjerner. Kokken har mista saltet i suppen og kelnerne har passert meg 10 ganger uten at de har lagt merke til at jeg 1. Ikke spiser 2. Prøver å få kontakt.
Angrer på at jeg ikke stakk til CircleK for en pølse .
Dette er for dårlig rett og slett.
Rommet er ok. Men hotellet ligger ved en motorvei og midt i et industriområde så oppholdet bør ikke bli for lenge.

Takk, karisma00
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei karisma00,

tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Ja, her har nok kokken mistet saltkaret i suppen, og det skal jo selvfølgelig ikke skje! Det gjorde oss riktig så lei oss at dette var din opplevelse hos oss, som vi selvfølgelig legger oss flate for. Det var derfor du ikke trengte å betale for suppen, og vi håper at desserten og kaffen du fikk på huset var et fint plaster på din såre gane.

Det gleder oss å høre at dere var fornøyd med rommet! Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg er det bare å ta kontakt med meg direkte på ina.therese.vistung.knutsen@choice.no.

Med vennlig hilsen
Ina Therese Vistung Knutsen
Marketing & Communications Coordinator

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tisseflekker på toalett,hår etter barbering i og rundt vasken,skittent golv på bad.Klaga på dette og da skulle dei vaska skikkeligt neste dag,skulle og få 30% avslag på prisen.Dei bytta kun hånddukar neste dag utan å vaske igjen,gjekk og klaga igjen og fikk da nytt rom,,,,,heller ikkje reint der.Hadde det vore mulighet hadde me bytta hotell,føler meg og lurt da eg kun fikk 30%rabatt på første natta.Einaste positive var ok frokost.Har tidligere hatt mange overnattinger på kjedens hotell og vore svært fornøyd,men skygg unna dette hotellet,vi kommer Aldri tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Stig H
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Stig!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er utrolig lei oss for at du fikk et slikt møte med vårt hotell. Dette er ikke innenfor vår standard og vil bli fulgt opp internt. Vi vil ta tilbakemeldingen videre til sine respektive avdelinger, slik at vi kan jobbe med å stadig forbedre oss.

Vi håper at vi får muligheten ønske deg velkommen igjen og overraske deg ved ditt neste opphold. Ta gjerne kontakt med meg i forkant så vil vi skal sørge for at du får et bra opphold

Med vennlig hilsen
Ina Therese Vistung Knutsen