Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hei! I denne sammenheng vil jeg gjerne dele min opplevelse ved en overnatting på dette hotellet. Da vi ankom, var det hyggelig betjening, og vi fikk servert popcorn i poser. Dette er greit nok. Vi fikk rom i 8. etasje, noe vi var veldig begeistret for med tanke på utsikt. Denne såkalte «utsikten» var ikke til å skryte av for å si det mildt... vi tenkte ikke så mye over dette, å lå oss for å slappe av i senga. En meget hard seng. Du kunne kjenne hoftebena treffe noe som minnet om et baderomsgulv med nylagte fliser. Som de optimistene vi er, lå vi oss i senga uansett i håp om en god natts søvn. Denne natta kommer jeg ikke til å glemme. Iskaldt, hardt og meget ubehagelig. Morgenen neste dag skulle starte med et smell. Våknet i et iskaldt rom, å det var ikke i nærheten av varme på badet. Dusjen var helt forferdelig kald og hadde en ekstremt dårlig stråle. Jeg skal love dere at jeg sto i 30 min for å få ut balsamen. La meg skrive litt om frokosten. Du ser for deg fantastisk god hotellfrokost. Nystekte egg, godt bakt brød. Absolutt ikke. Kaldt egg, ekkle brødskiver med frø store som bønner. Appelsinjuicen hadde ubåter, og var varm. Skal du ha en fantastisk opplevelse, IKKE DRA HIT!

1  Takk, noraskansen
Elisabeth Maria Berli, Marketing på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei noraskansen, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å bli bedre. Det er flott at du deler med oss hva vi kan gjøre enda bedre, så vi kan sørge for at du får et utmerket opphold neste gang. :) Det er synd å lese at du ikke var tilfreds med rommet og med frokosten som ble servert. Vi forsøker vårt ytterste å imøtekomme gjestenes forventninger, men må i disse tider også forholde oss til smitteverntiltak. Vi savner også vår vanlige frokostbuffet! Det du beskriver vedrørende rommet er ikke etter vår Quality-standard og vil bli fulgt opp. Det er hyggelig å lese at våre servicehelter møtte dere med et smil og popcorn. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen og vise oss fra vår beste side. Ta gjerne kontakt med meg direkte dersom du velger å besøke oss igjen.

Vennlig hilsen
Elisabeth, Marketing & Communications Coordinator
elisabeth.maria.berli@choice.no
Quality Hotel 33

Anmeldt 24. februar 2020

Jeg skulle være en natt på hotellet, ble møtt av ei hyggelig jente i resepsjonen, ble fortalt at jeg hadde blitt oppgradert til suiten deres, kom inn der, da var rommet is kaldt, prøvde å regulere varmen med panelet på veggen, det funket ikke så godt, det var flekk på dynetrekket, og gammelt tørrt roseblad på gulvet. I tillegg så trakk det så innmari fra vinduene, så jeg måtte bruke to dyner for ikke å fryse, og jeg ble i tillegg vekt av at det ulte og trakk fra vinduene. Frokosten synes jeg var topp, og at det er gratis parkering er og deilig!

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Yasped

Hei Yasped, og tusen takk for din tilbakemelding! Vi arbeider kontinuerlig med å bli bedre. Det er flott at du deler med oss hva vi kan gjøre enda bedre, så vi kan sørge for at du får et utmerket opphold neste gang. Flott å lese at du var fornøyd med vår frokost. :) / Vennlig hilsen Elisabeth, Quality Hotel 33.

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

+ God mat
+ Hyggelig betjening
+ God seng

- Dårlige vinduer med konstant trekk. Dette er et problem på de fleste rommene. Fører også til mye trafikkstøy om du har rom mot mororveien.

- Er generelt slitt. Toalettdør uten lås som går opp av seg selv. Badet er så dårlig utformet at man sitter med dorullen i ansiktet når man sitter på toalettet.

- Ligger i et industriområde med lite man kan foreta seg.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, mortene724
Anmeldt 9. desember 2019

var her på julebord nå i desember 2019, hyggelig betjening, greie lokaler men maten var ikke bra. fikk servert en fireretters, ingen av rettene holdt mål. Skuffet gjeng som hadde forventninger til en meny som så spennende ut. Her må kjøkkenet skjerpe seg. NB Wasa knekkebrød med en haug med slapp laks laks på toppen, ikke gikk den å spise på en "normal" måte og ikke smakte den godt. Besk suppe og middelmådig kjøtt til hovedretten.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, matformons
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Kanskje det dårligste Choice hotellet i Norge. Alt bortsett fra resepsjonen fremstår som gammelt. Rommene er ikke særlig innbydende. Frokosten verken smaker eller ser bra ut. Personalet er middelmådig hyggelige og det er alt for få
Parkeringsplasser å tilby gjestene.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, ohaugs
QualityHotel-Ina, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei ohaugs,

og takk for at du tok deg tiden til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre om din opplevelse av hotellet. Vi jobber stadig for å forbedre oss, slik at vi kan sikre at våre gjester forlater hotellet med et smil. Jeg har videre tatt dine tilbakemeldinger til sine respektive avdelinger, slik at vi kan jobbe på disse forbedringsområdene. Jeg kan òg gledelig fortelle at vi har noen spennende nyheter for det kommende året vedrørende vedlikehold av bygget, som jeg tror vil falle i smak. Hotellet, som opprinnelig er et kontorbygg fra 1960-tallet, har en særpreget stil med sitt brutalistiske design av arkitekt Erling Viksjø. Som ett av Oslos historiske bygg er bygningen og strukturen fredet, for å bevare dette originale og unike designet som et symbol på etterkrigstiden. :-)

På hotellet har vi 65 gratis parkeringsplasser tilgjengelige, og når disse er okkupert har vi heldigvis muligheten til å anbefale å parkere langs hotellet hvor det finnes parkeringsplasser mot betaling, driftet av Q Park. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Vennlig hilsen
Ina, Marketing & Communications Coordinator