“Sushi”

Bambus Sushi Noodles Barcode
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted å ta en matbit og absolutt god sushi her. Anbefales et besøk for hyggens skyld. Passer bra både for venner, familie og par.
Litt stive priser...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 442catob

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Tross at vi hadde bestilt bord, måtte vi vente en halv time til vi fikk drikke og bestikk. Vi måtte si fra flere gang før de kom med drikke og selv da ble ikke hele bord servert bare 4 av oss som fikk drikke og vi måtte si fra enda engang før alle fikk drikke og bestikk. Ellers veldig god mat, men buffet ble veldig fort tom siden det var mye folk til lunsj, og vi fikk ingen dessert, noe som er dumt siden den var inkludert i pris.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, 242nadiah
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Kjempegod middag og veldig god service. Er et mega populært sted til lunch(pga deilig lunchbord) men litt tomt på kvelden. Det burde det ikke være:) De har enda bedre middag enn lunch:)

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 359sidselj
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Selv om Bambus er klassifisert som sushi er den så mye mer. Først og fremt service (selv om vi ventet noen minutter på at «take away» ble ekspedert). Da det ble vår tur ble vi blidt og raskt ekspedert av hyggelig betjening. God sushi, rent, rolig og funksjonelt midt i det vi trodde var et hektisk BARCODE»
Vi kommer igjen!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 522_ysteinb
Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste der før vi skulle videre på en konsert. Sentral beliggenhet og et velsmakende måltid.

Ikke noe å klage på, men ville nok valgt et annet sted for en helaften eller en spesiell anledning.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, ChristianM91

Reisende som så på Bambus Sushi Noodles Barcode, så også på

Har du vært i Bambus Sushi Noodles Barcode? Del dine erfaringer!