“Wow! ”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Her var det gode smakar! Vi valde fleire smårettar, alt smakte fantastisk! Så mange gode smakar, tilberedd på nydleg vis. Også veldig hyggeleg servitør som anbefalte gode vinar Dette var ein veldig bra kveld

1  Takk, 910truder

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Alle rettene var veldig gode men bun buns
og calamaris anbefales spesielt. Veldig hyggelig betjening og greie priser (alt på bildet ble 488kr)

Kommer gjerne tilbake og prøver mer!

1  Takk, KatjaBusuttil
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest på TripAdvisor var vi veldig spente og klar til å spise skikkelig god asiatisk mat. Vi bestilte 5 forskjellige asiatiske tapas. Bun bun var god men ellers var maten generelt av dårlig standard, lite smak og rare konsistenser. Ellers var atmosfæren fin og det var grei service. Etter min mening fins det mye bedre asiatiske restauranter i Oslo.

Takk, 648trinen
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Ikke verst pengene. Smakløs. For lite saus. Dårlig smak på dessert. Fikk en dårlig opplevelse av å spise dette. Anbefaler andre asiatiske restauranter som serverer mye bedre mat til halve prisen.

1  Takk, Harald007007
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Skuffende lite smaker i de tre rettene jeg bestilte(og ble anbefalt). Kimchien ble det som løftet opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mariee395

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!