TripAdvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Søk

“Hyggelig, nydelig, rimelig - gleder meg til neste gang”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Bare til å teste ut denne om du er glad i asiatisk.

Lokalet er stemningsfullt og hyggelig, de ansatte er legendariske. Vi ble sittende til vinen var tom. Ikke et ord om at vi måtte skyndte oss eller mas om at de skulle stenge. Og maten... Nam. Hadde smaksmeny med diverse småretter og det var helt fantastisk. Masse mat, masse gode smaker. Og på toppen av å levere magisk stemning, tidenes betjening og nydelig mat så var det overraskende billig. Bare til å komme seg hit.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JensR568

Anmeldt 31. august 2019

Lunt og behagelig lokale, dyktig betjening og ikke minst helt fantastisk god mat! Definitivt den beste asiatiske maten jeg har hatt noensinne!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, shoot_raw
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Det er fra en take-away middag. Vi bestilte noen retter og delte. Du verden som det ga glede! Alle fire var enige at ingen av oss hadde smakt noe lignende, men alle bar veldig fornøyde. Vi har kost oss med smakfull mat i mange år, men dette anbefales! Kan ikke forestille meg noen kan bli misfornøyd, med mindre de ikke liker godt krydret mat.å

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 393_ysteinf
Anmeldt 18. august 2019

Vi har vært på en søndags middagen i restauranten. Det var strålende! Virkelig god mat og nydelig tjenester!
Skal komme tilbake.:)

Dato for besøk: august 2019
Takk, Marília V
Anmeldt 17. juli 2019

Var her og spiste middag med familien en ettermiddag i juli. Nesten ingen kunder i restauranten, bra for oss. Var da plass til to barnevogner. Ypperlig service, god mat. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Vany90

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!