“Anbefales!!!”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 18. juli 2020

Fantastisk service og en opplevelse på reisen i gjennom Asia. Utrolig god og smakfull mat. Anbefaler sharing meny. Anbefales!! ❤️❤️❤️

Takk, annecarinef2020

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte tapas meny -Omakase. Nydelige og varierte retter. Fin presentasjon og veldig god drikke. Bestilte japansk øl, riesling, GT og en gigantisk Tequila shot. Fin atmosfære og alt var helt topp!

Takk, Helene S
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Vi var fire stykker som valgte Omakase menyen. Veldig bra introduksjon til rettene av kokkene, begge to.

Takk, 148thomasr
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Jeg var her med tre venner og vi valgte kokkens dele-meny. Vi fikk vel til sammen 7 retter pluss dessert, så vi syntes vi fikk god valuta for pengene. Maten var også veldig god. Hyggelig, men litt stresset servitør. Vi måtte purre en del ganger på drikke og å få se drikkemenyen.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, LarsIngarogKaroline
Anmeldt 5. februar 2020

Veldig godt fornøyd, mange gode smaker, passe krydret, sprø grønnsaker.
En veldig oppmerksom og hyggelig servitør.
Hit skal vi garantert tilbake.

Takk, Tom erik t

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!