“Utrolig god mat og service”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 17. august 2021

Utrolig god mat og service. Anbefaler set-menyen, der matrettene var svært gode og varierende. Ble overrasket over mye mat man fikk i set-menyen, for smårettene bare tok ingen ende - veldig positivt. Får mye for pengene her - Vi gikk derifra glade og mette.

1  Takk, tnor85

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på ferie i Oslo, og synes det er fint å prøve litt forskjellige restauranter. Etter indisk og burger hadde vi lyst på asiatisk mat. Vi var litt usikre siden menyen var litt ukjent. Hvis du lurer på det - du kommer til å like alt! Vi storkoste oss, og betjeningen var kjempehyggelig. Siden vi liker nye opplevelser er det ikke ofte vi tenker oss tilbake, men denne restauranten er nok et unntak.

Takk, Ingvild L
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vært her et par ganger med gode venner, og det er fantastisk mat. Alt fra servitører til kokker kommer og spør hvordan det er og snakker med deg. Maten er himmelsk god! Anbefales på det sterkeste. Jeg er opprinnelig ikke så glad i asiatisk mat, men ble frelst etter å ha spist her.

Takk, Oleh1990
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Endelig tilbake Etter lang venting med pandemi og bekymring over hvordan det går med disse fine menneskene så var det endelig åpent Og, maten var helt på topp, det samme servicen. Glem alle surpomper som kritiserer, dette er helt i toppklasse. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, torel708
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Asian box i september. Mykje gjekk galt den kvelden, og eg skreiv ein kritisk anmeldelse her! Restauranten tok kontakt same kveld, beklagde det som hadde skjedd, og refunderte 50% av betalinga. Det var overraskande, og veldig realt gjort! Eit eksempel å følgje for alle restaurantar!

Dato for besøk: september 2020
Takk, jonfhm

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!