“Wow! For en opplevelse!”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Vi reiste her to par og prøvde menyen satt sammen av kokken. Her var det kvalitet fra start til slutt og med en fantastisk dyktig servitør var dette en opplevelse som kan anbefales! Mye mat var det også så her går du ikke fra sulten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, fredriko236

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service, Anbefales på det sterkeste. Set menyen byr på det beste restauranten har å by på. :D

Dato for besøk: september 2021
Takk, Haugen2
Anmeldt 17. august 2021

Utrolig god mat og service. Anbefaler set-menyen, der matrettene var svært gode og varierende. Ble overrasket over mye mat man fikk i set-menyen, for smårettene bare tok ingen ende - veldig positivt. Får mye for pengene her - Vi gikk derifra glade og mette.

1  Takk, tnor85
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på ferie i Oslo, og synes det er fint å prøve litt forskjellige restauranter. Etter indisk og burger hadde vi lyst på asiatisk mat. Vi var litt usikre siden menyen var litt ukjent. Hvis du lurer på det - du kommer til å like alt! Vi storkoste oss, og betjeningen var kjempehyggelig. Siden vi liker nye opplevelser er det ikke ofte vi tenker oss tilbake, men denne restauranten er nok et unntak.

Takk, Ingvild L
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vært her et par ganger med gode venner, og det er fantastisk mat. Alt fra servitører til kokker kommer og spør hvordan det er og snakker med deg. Maten er himmelsk god! Anbefales på det sterkeste. Jeg er opprinnelig ikke så glad i asiatisk mat, men ble frelst etter å ha spist her.

Takk, Oleh1990

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!