“God mat med god service :)”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Vi tok shefs meny og da blir man mett. Kokken selv plukker retter og kommer å forteller om rettene. Veldig hyggelig og god service av alle. De legger også til rette om vi ønsket noe annet for eksempel til dessert for barna :)
Andre gangen vi har vært her og vi kommer tilbake :)

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, cambra76

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Vi reiste her to par og prøvde menyen satt sammen av kokken. Her var det kvalitet fra start til slutt og med en fantastisk dyktig servitør var dette en opplevelse som kan anbefales! Mye mat var det også så her går du ikke fra sulten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, fredriko236
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service, Anbefales på det sterkeste. Set menyen byr på det beste restauranten har å by på. :D

Dato for besøk: september 2021
Takk, Haugen2
Anmeldt 17. august 2021

Utrolig god mat og service. Anbefaler set-menyen, der matrettene var svært gode og varierende. Ble overrasket over mye mat man fikk i set-menyen, for smårettene bare tok ingen ende - veldig positivt. Får mye for pengene her - Vi gikk derifra glade og mette.

1  Takk, tnor85
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på ferie i Oslo, og synes det er fint å prøve litt forskjellige restauranter. Etter indisk og burger hadde vi lyst på asiatisk mat. Vi var litt usikre siden menyen var litt ukjent. Hvis du lurer på det - du kommer til å like alt! Vi storkoste oss, og betjeningen var kjempehyggelig. Siden vi liker nye opplevelser er det ikke ofte vi tenker oss tilbake, men denne restauranten er nok et unntak.

Takk, Ingvild L

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!