“Super service og svært god mat”
Anmeldelse av Asian Box

Asian Box
Anmeldt 29. oktober 2021 via mobile enheter

Vi valgte forskjellige småretter, alle rettene var vellaget, spennende smaker og flott anrettet. Servicen var super, veldig god oppfølging og beskrivelse fra stedets eier. Anbefales på det sterkeste

Takk, 882mortens

Anmeldt 18. oktober 2021

En perfekt sammensatt Omakase-meny, servert av en svært hyggelig og oppmerksom servitør. Maten kom i varierte smaksporsjoner med akkurat passe mellomrom, så man fikk tid til å nyte den og drikkevarene. Vi ble behagelig veldig mette, etter å ha klart den siste ekstra retten som vi takket ja til ene og alene fordi maten var så utrolig god. Desserten, en mangois, var en fantastisk avslutning på et svært hyggelig måltid en søndags kveld. Hit kommer vi helt sikkert igjen om ikke så lenge!

1  Takk, 997hilde
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Var her med min kjæreste. Ble møtt av en veldig hyggelig vært og fikk servert en sammensatt meny bestående av kokkens favoritter. Svært god mat, svært god service. Anbefales til de grader.

Takk, joakims788
Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Vi tok shefs meny og da blir man mett. Kokken selv plukker retter og kommer å forteller om rettene. Veldig hyggelig og god service av alle. De legger også til rette om vi ønsket noe annet for eksempel til dessert for barna :)
Andre gangen vi har vært her og vi kommer tilbake :)

Takk, cambra76
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Vi reiste her to par og prøvde menyen satt sammen av kokken. Her var det kvalitet fra start til slutt og med en fantastisk dyktig servitør var dette en opplevelse som kan anbefales! Mye mat var det også så her går du ikke fra sulten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, fredriko236

Reisende som så på Asian Box, så også på

Har du vært i Asian Box? Del dine erfaringer!