Comfort Hotel Grand Central(Oslo)(Mye for pengene!)
Quality Hotel 33(Oslo)
  • Gratis parkering
THE THIEF(Oslo)
Preferred Hotels
  • Frokost inkludert
Comfort Hotel Xpress Youngstorget(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Treningssenter
Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 95 per natt.

Clarion Collection Hotel Gabelshus(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Saga Hotel Oslo(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Scandic Byporten(Oslo)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Scandic Holmenkollen Park(Oslo)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 160 per natt.

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Rommet og badet lukter fjøs.
Dårlig renhold. Ødelagt seng (knekt sidevange).
Frokostbuffet leveres i plastpose på døra!
(To tørre brødskiver og ei flaske saft var å finne på dørhåndtaket kl 06.30 om morgenen). Måtte betale for kaffe.
Ved avreise ble frokosten levert til en av tiggerne på gata.
Gikk inn på et konkurrerende hotell og fikk gratis kaffe!

Opphold: november 2017, reiste som et par
1  Takk, Tom B
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Genialt konsept. Supersentralt med alle byens fasiliteter rett utenfor døren.
Superbillig og det er helt unødvendig å bo seg ihjel når man er på Oslobesøk.
Enkel standard, men som dekker mine behov til fulle. Hyggelig betjening. Kommer garantert igjen.

Opphold: november 2017, reiste med familie
Takk, Roald O
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i teaterdistriktet i Oslo, og er i gangavstand fra parkeringshus og t-bane. Rommet var spartansk utstyrt, men inneholdt det man trenger (wifi, hårføner, etc.) og med frokost på døra (saft og smørbrød). Veldig god seng! Personalet var vennlig og imøtekommende, men prisen (949,-) er i overkant for et rom av denne størrelsen.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, pered1
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Dårligste hotellet jeg har brukt i Oslo, lå her når jeg deltok på Toughest Race, frokosten og juicen er bare å hive i søpla. Og rommet er svært lite tiltalende. Kun bruk hotellet her hvis du trenger ei seng for natten og bare det. Til prisen å dømme så tar de jo tilnærmet lik pris som Choice, Scandic o.l, men var for sent ute til booking..

Opphold: september 2017
Takk, Per Arne R
Anmeldt 6. oktober 2017

Et hotell som ikke bærer navnet hotell med særlig stolthet. Gammelt, slitt og skittent, fra topp til tå. Vet ikke hvor jeg skulle begynt listen med ting som avviker fra det man kan forvente av et hotell, selv i denne prisklassen. Det eneste positive, er at selve plasseringen er sentralt plassert i sentrum. Selv om jeg tar høyde for selve prisen, som i utgangspunktet virker lav, så når man ikke opp når man ser på pris- kvalitet. Legg på noen få hundrelapper, og få en annen hotellopplevelse enn dette. Det fungerer i beste fall som en absolutt nødløsning, og om man er helt begrenset til å betale kun dette. Frokosten er en variant jeg aldri før har opplevd, levert på døren klokken 06:30 om morgenen. Og består av to forholdsvis tørre brødskiver og en liten flaske med utvannet saft. Det innfrir på ingen måte det som tenkes om hotellfrokost i Norge, og er nok en nødløsning for å kunne smykke seg med å tilby hotellrom med frokost. Rett å slett en stor skuffelse! Selv om personalet i seg selv, nok gjør sitt beste og tilbyr en trivelig service ved inn- utsjekking.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Ronnie R