854dan
    kr 2 127
    kr 2 496
0.8 km fra P-Hotels Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
0.6 km fra P-Hotels Oslo
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Billig, men ikke verdt pengene. Shabby og slitent. Sluken i dusjen tett. Vannet renner ut over hele gulvet og under dørstokken. Når jeg skrur på varmen på badet går sikringen. Kan det ha en sammenheng...? Når jeg varsler resepsjonen om problemene trekker de bare på skuldrene og sier de skal se på det på mandag! «Frokosten» som hang på døra var elendig.
Et godt råd: betal noen kroner ekstra og bo et annet sted!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, eimundf
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Slitent og møkkete. Dusjen har ett rødbrunt belegg i fugene på gulvet og ett stykke oppover veggene. Dokosten full av papir og annet. Real kloakklukt. Sort såpestykke i dusjen. Skjøteledning for nattbordlamper, ledningen montert på vegg. Frokosten kan man grine av... to skiver brød med en osteskive, en skinkeskive, dvask salat og en agurkskive. Saft med smak av appelsin.
Vi kommer aldri til å booke oss inn her igjen. Betalte 1700kr for en natt!! Forventet mer av hotellet....

Takk, E S
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig service fra hun med krøllete svart hår, utrolig dårlig frokost. Den blir hengt i en pose utenfor døra der du får 10 cl svak saft og en dobbelskive med tørt brød med ost og skinke. Dårlig

Takk, David L
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Sov her en natt, dårlig service, skuffende frokost, og dårlig rom. Rommet var ikke vasket, det var flekker på døren, veggene og møkkete på gulvet som tilsier at det ikke var vasket. På badet lå det brukte sokker i et av skapene og det var ikke rent der heller.
Vi ga beskjed, vi ble fortalt at dette skulle fikses med en gang, noe det ikke ble, og var like ille når vi kom tilbake på kvelden. I tillegg var det en vond lukt på rommet.
Trangt rom, men gode senger og det er sentralt.
Jeg jobber selv i hotellbransjen, og det er ikke sånn det skal være på et hotell!Anbefaler ikke dette hotellet til noen!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Livur
Anmeldt 11. september 2018

Elendig renhold, brukt snuspakke på gulvet, dårlig vasket overalt, men særlig badet. Skittent i gangene. Finn ett annet sted å bo. Jeg kommer aldri mer tilbake hit. Veldig variabelt servicenivå hos betjeningen

Romtips: Finn ett annet hotell
Dato for oppholdet: september 2018