Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Et svært sentralt, rimelig og veldig sparsomt hotell. Litt sliten foajé , med hyggelig og hjelpsom betjening. Enkle rom som bære preg av slitasje. Enklere frokost har vi aldri fått på et hotel, en pose med to brødskiver og litt appelsinsaft.
Men vi skulle bare overnatte og det var et rolig og stille rom. Beliggenhet til Spektrum var 10 min gange og til Carl Johan var det 2 min.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 1geirm
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Litt sen med hotellbestilling og utsolgt over hele byen endte jeg opp her. Litt skeptisk etter å ha lest mange negative omtaler. Men ble egentlig positivt overrasket.
Trivelig betjening, rent rom, frokost var ok, men ikke mer enn det. Veldig slitent hotell som bør pusses litt opp.
Veldig sentral beliggenhet.
Er man ikke ut etter hotellopplevelse men kun ei seng å sove i, da er dette hotellet helt greit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, larskaug
Anmeldt 27. mai 2019

Rommet vart ikkje reingjort ved to dagers opphold. Måtte be om fleire handuker og toalettpapir.Dårlig Wi-Fi som ikkje kommuniserte med Samsung. I tillegg var TV ute av drift, under dette oppholdet. Blir ikkje brukt fleire ganger av oss

Takk, oddlaug2015
Anmeldt 16. mai 2019 via mobile enheter

Ankom hotel onsdag , grei innskjekk , fikk rom mot gaten , første man så var at vinduer ikke var vasket på lang tid . TV hadde NRK 1,2,3 spurte etter bla tv2 i resepsjon men han sa at det hadde vært en feil noen uker .. skulle heldigvis ikke annet en sove her , det var skitt og støv over alt , i dusjen var det en liten sjampo flaske åpnet fra før av ant forrige gjest .. legger med noen bilder av rom som trenger både vask og oppussing . Den kjente frokosten på hoteller hang på døra , varm saft og en tørr brød skive som gikk i søpla . Sengen var god , det er det beste jeg kan si

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 783stige
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Det er billig å overnatte her, og betjeningen er servicemindede og hyggelige.
Tv’en på rommet fikk ihvertfall ikke jeg noen kanaler inn på.
Jeg opplever mitt enerom som enkelt, men ikke mer enn jeg har behov for heller. Jeg sov godt, og senga var god.

Har absolutt ingen problemer ved å mene at dette var verdt 790 for et døgns leie. Sentralt midt i Oslo sentrum; du får det du betaler for, og litt til. :-)

Takk, OleJohnnyH5