Trip.com
Destinia.comUSD 122
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Jeg ringte til p-hotels og spurte om de var åpne grunnet Corona situasjonen i Oslo jeg skulle bestille på hotels.com appen min så ringte de ca 23:45 jeg spurte de om dette. Det jeg fikk tilbake som svar var er du ruset på alkohol eller andre ting så slipper jeg deg ikke inn, og jeg ble helt rystet og sjokkert over mottakelsen på telefonsamtalen :/! Greia var den at jeg ikke rakk siste toget hjem siste går 23:39 jeg måtte da forte meg å velge et hotell før klokken ble 24 har også bodd der før med min bedre halvdel ikke hyggelig resepsjonist ufine og nedlatende. De
er et såpass 2-stjerners hotell at de skal ta imot gjester på en bra og positiv hyggelig n varm velkomst uansett hva eller hvordan det er så lenge du betaler for deg og oppfører deg så skal ikke de bry seg noe mer med noe! Føler de dømmer folk fordi hvis man dukker opp sent så Antar de at du er alkoholisert eller har tatt narkotika ufattelig trist og man blir jo redd for man bestiller og betaler via appen Og så skal man risikere at en fremmed person skal bestemme og avgjøre om du skal få lov å få det rommet du har betalt for i forhold til at de skal han skal vurdere hvorvidt Du er edru l!!! Litt skummelt spør du meg, da de selvfølgelig ikke kjenner deg, Så dette er ikke holdbart. Deilig å endelig få sagt noe om det!
Sjefen der burde virkelig ta et opplæringskurs på hyggelig het og en varm velkomst slik det skal være på et overnåattingssted å i et service yrke!
&vhar du bestilt så skal du kunne slappe av å vite rommet venter på deg, man er sliten nok fra før med reising å slikt.

Mvh.

Lite fornøyd gjest på resepsjonisten/ene.

Reisetype: Reiste alene
Takk, maritao667
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt og dessverre betalt for et rom i en natt på dette hotellet. Så kom koronaen. Mitt arrangement som jeg skulle på i Oslo ble avlyst. Da tok jeg kontakt med hotellet som sa de ikke kunne refundere beløpet, da hotellet var åpent. Tok så kontakt med bookingselskapet, der foregår det meste på engelsk , noe som gjør det vanskelig, det var ikke noe som foregikk på engelsk ved bestilling. Mange Mail fram og tilbake, men det ser ikke ut som jeg får igjen noen penger. Synes virkelig at det under så spesielle omstendigheter som korona burde være mulig å avbestille, dette var det jo ingen som forutså. Jeg er ofte i Oslo og bor på hotell, har riktignok ikke bodd her, det kommer jeg heller ikke til å gjøre i framtiden !!

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, Marixx190479
Anmeldt 17. juni 2020

Styr langt unna dette hotellet hvis du har krav til renslighet. Jeg er mildt sagt så skuffet over standarden på alt ved dette hotellet. Vi kommer til et rom med en bitteliten balkong. Der ute står det en bøtte oppå en krakk som var full av skittent vann/oppkast eller hva det var oppi der. Vi opplevde sølvkre på rommet, møkkete gulv og lister og badet kan umulig være rengjort på lange tider. I tilegg til dette gikk døren inn til rommet i vranglås da vi skulle ut. vi brukte 10 min på og få åpnet denne. Ved brann kunne vi lett brent inne her. Heisen og ganger på hotellet er nedslitt. Jeg har sendt daglig leder 2 mail ang dette, men ikke fått noe svar. Forstår at dette er veldig ubehagelig. Jeg anbefaler ingen å bo her, betal noen ekstra kroner et annet sted.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Drammen3026
Anmeldt 20. november 2019

Jeg tilbragte en natt her, fordi jeg trengte en billig seng sentralt i Oslo. Og det fikk jeg, men ikke så veldig mye mer. TV m/ NRK, strømuttak, ok seng, ubrukelig Wifi, stusselig sandwich & varm juice på morgenen, ingen utsikt mot en bakgård med en vifte som suser... Hotellet er generelt dårlig vedlikeholdt og rommet (jeg mistenker "rommene") var veldig støvete og lite innbydende, med utslitt inventar.

Til mitt bruk, var dette for så vidt greit, men jeg hadde aldri tatt med kjæresten min hit eller overnattet over flere netter - No way.

Konklusjon:
Trenger du en seng i sentrum til en rimelig penge, og legger ikke så mye vekt på standarden, så er nok dette et greit sted for deg.

Romtips: Bo høyt for å unngå mest mulig støy fra trafikk/vifte. Men hotellet har en veldig trang og liten heis.
Dato for oppholdet: september 2019
3  Takk, 462germanv
Anmeldt 18. november 2019

Hva kan en forvente til ett av de rimeligste hotellene i Oslo? Her er det en god seng, frokostpakke på døren, og en standard som er egnet for de som er opptatt av helt andre ting enn luksus. Meget sentral beliggenhet, med kort vei til alle sentrale fasiliteter. Anbefales for den prisbevisste.

Romtips: Jeg lå mot bakgård, og det fungerte godt.
Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Ketil H