FindHotelUSD 101
Destinia.comUSD 122
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Behov for renovering. Taklampe festet med gaffatape i taket. Døde fluer i lamper. Dårlig renhold, skittent bad med mye flekker og svartmugg i fugene. Har tapt seg veldig, bodd her før.
Eim av røyk i gangene.

Billig og bra beliggenhet, men det stopper der.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, imsofreddy
Anmeldt 20. juli 2021

Sterk tobakksrøyklukt på rommet, spesielt på wc. Tung og tett luft i trange korridorer. Vindu til bakgård med søppel og støyende vifter. Dårlig standard og renhold. Annulerte bookingen da de foreslo duftspray. Styr unna!

1  Takk, kathrinep845
Anmeldt 6. juli 2021

Jeg og venninna mi på ferie sov på p hotels en natt. Vi begge våknet full av røde prikker som klødde og vi mistenker veggdyr el lignende. Dessuten var rommet elendig vasket, og noe som så ut som spyrester satt fast på toalettet og vasken. Har heller ikke fått refundert oppholdet

Takk, ingen_spesiell
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Jeg ringte til p-hotels og spurte om de var åpne grunnet Corona situasjonen i Oslo jeg skulle bestille på hotels.com appen min så ringte de ca 23:45 jeg spurte de om dette. Det jeg fikk tilbake som svar var er du ruset på alkohol eller andre ting så slipper jeg deg ikke inn, og jeg ble helt rystet og sjokkert over mottakelsen på telefonsamtalen :/! Greia var den at jeg ikke rakk siste toget hjem siste går 23:39 jeg måtte da forte meg å velge et hotell før klokken ble 24 har også bodd der før med min bedre halvdel ikke hyggelig resepsjonist ufine og nedlatende. De
er et såpass 2-stjerners hotell at de skal ta imot gjester på en bra og positiv hyggelig n varm velkomst uansett hva eller hvordan det er så lenge du betaler for deg og oppfører deg så skal ikke de bry seg noe mer med noe! Føler de dømmer folk fordi hvis man dukker opp sent så Antar de at du er alkoholisert eller har tatt narkotika ufattelig trist og man blir jo redd for man bestiller og betaler via appen Og så skal man risikere at en fremmed person skal bestemme og avgjøre om du skal få lov å få det rommet du har betalt for i forhold til at de skal han skal vurdere hvorvidt Du er edru l!!! Litt skummelt spør du meg, da de selvfølgelig ikke kjenner deg, Så dette er ikke holdbart. Deilig å endelig få sagt noe om det!
Sjefen der burde virkelig ta et opplæringskurs på hyggelig het og en varm velkomst slik det skal være på et overnåattingssted å i et service yrke!
&vhar du bestilt så skal du kunne slappe av å vite rommet venter på deg, man er sliten nok fra før med reising å slikt.

Mvh.

Lite fornøyd gjest på resepsjonisten/ene.

Reisetype: Reiste alene
Takk, maritao667
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt og dessverre betalt for et rom i en natt på dette hotellet. Så kom koronaen. Mitt arrangement som jeg skulle på i Oslo ble avlyst. Da tok jeg kontakt med hotellet som sa de ikke kunne refundere beløpet, da hotellet var åpent. Tok så kontakt med bookingselskapet, der foregår det meste på engelsk , noe som gjør det vanskelig, det var ikke noe som foregikk på engelsk ved bestilling. Mange Mail fram og tilbake, men det ser ikke ut som jeg får igjen noen penger. Synes virkelig at det under så spesielle omstendigheter som korona burde være mulig å avbestille, dette var det jo ingen som forutså. Jeg er ofte i Oslo og bor på hotell, har riktignok ikke bodd her, det kommer jeg heller ikke til å gjøre i framtiden !!

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene