“Sykt bra service!”

Vurdert som nr. 1 211 av 1 592 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Han som jobber her er så hyggelig! Han får alle til å le og ga oss juice gratis fordi han så vi var slitne og kom med masse bagasje. Og jeg eeeeelsker maten her mer enn noe annet så...ja, gå hit!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, emmagM553QY

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Bestilte en California Burrito som inneholder biffkjøtt, pommes frites, ost, salat, guacamole, rømme og salsa. Fikk en passe stor burrito for NOK 139,-.

Alt var av bra kvalitet, og den hadde en behagelig og rik smak. Det manglet likevel prikken over i-en. Noe som hevet denne over andre steder. Men tvert i mot, så får man bedre burrito flere steder i Oslo.

Vil nok gå dit igjen.

Takk, Lowenan
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Har smakt bedre, har smakt verre. En heeelt ok opplevelse. Kjøpte chipotle chicken burrito. Ok. På det jevne.

Takk, ankolas
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Dette var absolutt ikke værd prisen. Etter å ha reist en lengere reise for å komme til Oslo og håper på en såkalt "god Taco opplevelse" for så å bli møtt med smålunken lefse med kald innmat og med kjørr som smaker harskt, er jeg skuffet. Eneste positive jeg har å si er at personalet virker hyggelig.

Takk, Nina D
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat, beste tacos i Oslo. God service og hyggelig betjening tross mye folk. Mye mat for pengene. Helt nydelig, kan anbefales på det varmeste!

Takk, 147ingvildj

Reisende som så på Los Tacos, så også på

Har du vært i Los Tacos? Del dine erfaringer!