“Forstår ikke de negative anmeldelsene”
Anmeldelse av Los Tacos

Los Tacos
Vurdert som nr. 1 217 av 1 593 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Forstår ikke de negative anmeldelsene her. Jeg og ei venninne hadde et behagelig opphold med god mat!

Takk, kristines372

Anmeldt 28. juni 2020

Denne maten var rett og slett ikke god. Trodde taco var rimelig safe men der tok jeg feil. Grønnsakene og osten smakte som de hadde stått en stund og nachosen var ikke god.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Christina E
Anmeldt 19. februar 2020

Grei mat men dårlig med renhold og helt idiotisk at en spisested ikke har WC til kundene.
Også ganske provoserende at dem presse deg til å gi "tips" når du
Gjøre alle jobb selv.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, kurtsQ7101RB
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Betalte 165kr for en våt og ekkel California som jeg ikke fikk fullført uten ved å bruke gaffel. Glad jeg fikk den opplevelsen sånn at jeg aldri drar tilbake. Ikke anbefalt på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, lorikj2019
Anmeldt 4. november 2019

Spiste burritos her før ariana grande konsert. Var veldig god burritos, eneste jeg skulle ønske var anderledes var at osten kunne vært smelta.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Ada_Marie_awesome

Reisende som så på Los Tacos, så også på

Har du vært i Los Tacos? Del dine erfaringer!