Fotball

Hyggelig sted og stoppe. Se fotball eller bare snakke. Hyggelig betjening. God mat har de også... les mer

Anmeldt 1. desember 2019
widars2015
Mjøndalen, Norge
Koselig og stort sted

Stort og koselig sted, flinke bartendere, bra utvalg og ordinære priser. Man kan både spille... les mer

Anmeldt 12. oktober 2019
86jonasberg
Lillestrøm, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 10. juni 2018

En helt Ok Pub, god service og til og med sitteplass. Bartendere var raske og fokus på kunder så her blir det flere turer.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, John H
Marie L, Front Office Manager på Dr. Jekyll's Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Hi,
Thank's for your review, we appreciate you taking the time and are happy for the positive feedback.
Welcome any time!

Kind Regards
Dr Jekylls Pub

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Var i Oslo noen dager, å var innom Dr Jekylls hverdag. Kjempe fin pub og hyggelig betjening! Hadde litt problemer med å finne dassen først, men det var bare å gå rett i bokhylla! Fantastisk!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Sondre G

Hi,
Welcome any time!

Kind Regards
Dr Jekylls Pub

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Jeckyl's er det stedet vi besøker 99% av hver gang vi drar ut! Liker at de har favoritt ølet mitt på tap, 1664 hele veien!! Vi har vært der så pass mye at vi har blitt kjent med både bartendere og vekterne, alle er utrolig hyggelig og flinke der. Selv om kjæresten min noen ganger har fått for mye å drikke, så har dem ALLTID vært greie og snille når dem har bedt han om å ta en tur ut for frisk luft. Anbefaler på det sterkeste!!! Det er dit man drar når man ønsker å sitte med venner i en koselig og hyggelig atmosfære. Men siste et par gangene vi har vært der, så har vi ikke møtt på det personalet vi kjenner til, har dere fått mange nye ansatte?

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, christii99
The_Oslo_Team, Front Office Manager på Dr. Jekyll's Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2018

Hei!
Takk for din flotte anmeldelse. Ja vi har noen nye ansatte om dagen som vi håper at skal få lære kjenne dere også etter hvert, det er alltid hyggelig :) Velkommen tilbake når som helst!

- Dr Jekylls

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Var der for 30 min siden og forlot stedet for 28 min siden. Den verste servicen jeg har fått i livet mitt. Vekteren var hyggelig, men bartenderen derimot... Jeg ble akkurat 20 (2.okt), og sa at jeg og typen ville dele en drink som var fruktig. Jeg sa at jeg nylig ble 20 og hadde bursdag i dag, og at jeg ikke kunne så mye om å bestille drink på bar. Han sa Ok. Plutselig helte han over drinken i to glass, og jeg sa "vi skal bare ha en". Så sa han "nei det skal dere ikke". Jeg ble litt sjokkert men tenkte at han må tulle. Så sa jeg "vi sa bare en drink, håper ikke det er et problem". Han ble utrolig hissig og sint og sa "det er selvsagt er problem". Vekteren bare satt bak og sa ingen ting. Bartenderen het Tommy, og jeg håper ingen av dere møter på han. Vi betalte regningen og fortalte han at det var dårlig gjort, og han bare lo og sa "sånn er det". Hvem er det som ansetter sånne folk?? Herregud. Er du så lei av jobben din, hater å se glade folk og liker å ødelegges andres bursdag synes jeg du skal sitte hjemme i stuen og spise is, ikke være bartender. Jeg er ekstremt misfornøyd siden jeg dro dit pga bra anmeldelser, men dette var jo en helt forferdielig opplevelse. Da jeg fortalte han at det ikke var greit å behandle kundene sånn, svarte han; "du er ikke kunden min, du er en gjest". Herregud. Jeg er fortsatt satt ut av verdens dårligste "gjeste-service". Da jeg spurte han om jeg kunne snakke med han andre som jobbet der, svarte han "nei. Hvorfor det?". Så svarte jeg; "fordi du er ekstremt uhyggelig", så sa han "det var synd, han andre er opptatt på kontoret".

IKKE DRA HIT FOLKS. Ikke møt på Tommy som jobber der i hvertfall - han trenger MYE opplæring og personlighets-skole.

Dato for opplevelse: oktober 2017
6  Takk, karishmak2017
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er den verste servicen jeg har opplevd. Vi bestilte en drink. Bartenderen la frem to glass. Vi sa at vi bare hadde bestilt en. Han himlet med øynene. Vi sa "er det et problem?" Han sa: "Ja. Det er et problem." Og ga oss to drinker. Jeg trodde at kunden alltid hadde rett. Å være så nedlatende mot kundene sine går ikke. Dette ødela mye. "Tommy" sa han at han het. Håper det stemmer. En forferdelig opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2017
6  Takk, Joergenhaalien