“Dårligste service vi har opplevd.”
Anmeldelse av Rodins Bistro & Bar

Rodins Bistro & Bar
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018

Maten var grei, men resten var sørgelig. Bestilte Mohito, de hadde ikke mynte. Bestilte 3 flasker av en vin på vinkartet, de hadde bare 2 og de tilbød ikke å finne en annen vin. Vi bestilte countrau med is, men fikk ikke is. En bestilte cognac, men den måtte vi purre på. Bestilte dessert med iskrem, de hadde ikke iskrem. Det var svært vanskelig å få kontakt med servitørene og vi måtte flere ganger lete etter dem for,at de skulle komme å ta opp
bestilling. Synd at det ble et dårlig inntrykk for vår del.

1  Takk, Evs T
Resort827373, Eier på Rodins Bistro & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Eva

Jeg leser at Dere har hatt ett bedrøvelig besøk hos oss. Det er ingen tvil om at her er det flere ting som ikke har fungert, Det er det bare å beklage vi tar selvfølgelig selvkritikk.
jeg ønsker å kompensere for Deres opplevelse, jeg tar dette meget alvorlig og vi kan uten tvil mye bedere.
Ta kontakt med meg på mail christer@rodins.no

Ha en fin kveld videre

christer Rodin

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og kona nøt et fantastisk måltid med riktig drikke. De ansatte er genuint interesserte i at måltidet og opplevelsen skal bli bra. De har god kompetanse og er lydhøre for våre ønsker. Turens beste matopplevelse, Anbefales!

Takk, kristianwarholm

Hei kristian

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var de eneste i lokalet en tidlig ettermiddag. Vi fikk prøvesmak på rød vin som var nydelig. Vi bestilte fisk og gris. Da fiskeretten/villfisk kom på bordet så retten veldig liten ut (en mann hadde nok ikke blitt mett) men maten var helt himmelsk, jeg spiste alt og ble mett.
Vi fikk servert brød i forkant, nå skal det sides at jeg tok en del av det, da jeg var veldig sulten. De andre jentene var veldig fornøyd med grisen, det så ut til at denne retten var en del større.
Prisklasse: over middels. Vinglass: 128kr.
Men en flott middag og virkelig verdt besøket.

Takk, Lisunn

Hei Lisunn
velkommen tilbake til Rodins Bistro.. ...husets vin starter på 95:-

Anmeldt 14. oktober 2018

Var med venner, og skulle bare ta et glass vin.
Så la vi merke til hva andre bord fikk servert... og det luktet aldeles nydelig. Vel fra å ta et lite glass vin, ble vi der i flere timer og hadde utrolig god mat. Øster, blåskjell m.m. Fantastisk opplevelse, og det hjalp med gode servitører som sørget for at opplevelsen ble fantastisk.
Her kommer jeg igjen, og takk for en uforglemlig kveld.

Dato for besøk: august 2018

Bør oppleves

Takk, oyvindjoh

Hei Øyvind

Reisende som så på Rodins Bistro & Bar, så også på

Har du vært i Rodins Bistro & Bar? Del dine erfaringer!