“En nydelig kveld, for oss topp.👍😀”
Anmeldelse av Rodins Bistro & Bar

Rodins Bistro & Bar
Bestill bord
fre. 24.9.
20:00
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2020

Vi fikk en fantastisk opplevelse, med utsøkt mat og en dyktig kelner med gode kunnskaper. Hadde en 3 retter ,virkelig å anbefale.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, turido2017

Anmeldt 6. august 2020

Det å spise på hoteller er jeg skeptisk til, likeledes det å velge 3 retter meny med vinpakke. Her på Karl Johan fant man dette stedet som gjorde min skepsis til skamme. Her i en hotellbakgård opplevde vi en flott 3 retter med nøye utvalgte viner. Ekstra flott er det når vi møter en engasjert kelner som til det ytterste kjenner både rettene og vinene og virkelig vet å dele kunnskap og sin flotte service med sine gjester. God mat, sjarmerende sted og ikke minst kunnskapsrik og serviceinnstilt kelner.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, kjelliStavanger
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Meget OK bar og restaurant ifm. Nordic/ Karl Johan hotell.
Nydelig og rimelig mat og drikke servert av svært hyggelig betjening.

1  Takk, Ole1204
Anmeldt 10. juni 2020

Rodins Bistro & Bar er en litt gjemt perle i Oslo.Ligger i forbindelse med Comfort Karl Johan.Meget hyggelig betjening,i særdeles trivelige omgivelser.Må oppleves.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, Pero391
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat til en meget god pris. Bra utvalg av gode viner,fint lokale og topp service Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, IngerElis

Reisende som så på Rodins Bistro & Bar, så også på

Har du vært i Rodins Bistro & Bar? Del dine erfaringer!