“Gode drinker”

Rodins Bistro & Bar
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021

Super hyggelig personalet! Rask servering av drinkene med tanke på at det kun var en på jobb:)
Ble møtt med en smil!

Takk, T7885HFemmas

Anmeldt 30. oktober 2020

Vi hadde en nydelig storfamiliemiddag i veldig hyggelige omgivelser og med topp service. Anbefales på det varmeste.

Fast 3-retters med mulighet for vinpakke. Menyen byttes med jevne mellomrom. Maten smakte nydelig. Støtter tidligere anmelder i at med litt godt brød og smør til suppen så konkurrerer dette med mange restauranter i området med mye høyere pris.

Vi kommer gjerne tilbake og smaker på neste meny.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, EKL65
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Etter en runde på byen, så er det et flott rolig sted for å avrunde kvelden/natten. Samles under varmelampene med den siste ølen.

Dato for besøk: oktober 2020
4  Takk, hildeskovli
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde egentlig helt andre planer for kvelden, men fant tilfeldig denne restauranten. Skepsisen var stor når vi så meny og pris. Men når vi først kom frem, ble vi positivt overrasket. Trivelig atmosfære, behagelig musikk med fornuftig lydnivå, og vennlig betjening som ønsket oss velkommen. Jo, her kan vi sikkert ha en hyggelig kveld med gode muligheter for gode samtaler.
Vi ble presentert en meny av to eller tre retter med tilhørende vinmeny.
Valget var ikke vanskelig, vi gikk alle for dagens treretters.
God gresskar suppe, langtidsstekt hjort falt også i smak, likeså multepannakotta som dessert. En flott høstmeny, dandert med skogens frukter. Flott!
Hadde vi fått litt godt brød og smør til suppen hadde jeg tatt frem store superlativer, og kunne ha fått den gode metthetsfølelsen etter måltidet.
Kanskje bør også restauranten ha et godt proteinholdig alternativ til vegetarianere?
Fritert blomkål var godt, men for vår vegetarianer ble det ikke så mye proteiner.
Det solide eikebordet vi koste oss vedlikehold , bør også få seg en omgang med sandpapir. En av våre kvinnelige venner fikk ødelagt en ny bluse på grunn av noen trefliser på undersiden av bordplaten.
Men totalt sett hadde vi en svært hyggelig kveld på Rodins.

Men alt i alt

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, guttormf2015
Anmeldt 18. august 2020

Verdt prisen, hyggelig og oppmerksom kelner, alt var topp. Rimelig i forhold til andre restauranter.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tone0489

Reisende som så på Rodins Bistro & Bar, så også på

Har du vært i Rodins Bistro & Bar? Del dine erfaringer!