“God påsmurt, bakevarer og kaffe, men møkkete!”
Anmeldelse av PUST

PUST
Vurdert som nr. 18 av 74 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Spiste deilig påsmurt vegetarisk sanwitch, nydelig fersk og saftig bringebærmuffins med perfekt steamet cafe au lait. Stedet er dog ikke tilstrekkelig rent etter min smak. De fleste overflater er støvete og møkkete. Både i kassen, på wc og Div andre overflater. Hadde satt pris på rent utstillingsglass inn til maten i det minste, og rene vinduer generelt. Derav 3 stjerner kun pga dårlig renhold, som lett kan gjøres noe med. Jeg krysser fingrene for det

Dato for besøk: september 2019
Takk, carfla

Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Elsker atmosfæren på pust. Alltid noen hyggelige folk i kassen, sykt fine omgivelser og ikke minst veldig digg mat!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, minabarane
Anmeldt 14. desember 2018

Veldig hyggelig service, uansett om man skal ha seg lunsj eller en vanlig kaffe. Også fint sted å sitte!

1  Takk, netto777
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra kafé. Ligger rett ved Majorstua. Kjøpte et nydelig rundstykke (svært grovt) med brie og Chorizo og hylleblomst juice. Koselig atmosfære

Dato for besøk: august 2018
Takk, Finloff
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Anbefales!

Vi kjøpte frokost på PUST, 2 rundstykker med pålegg, 2 croissanter og én mokka og en sort kaffe. Kafféen hadde kunstutstilling av Therese H. Bentsen, veldig fin kunst.
Veldig god mat!

Litt dyrt, alt dette kostet 299kr.
Det eneste virkelig kritikkverdige var måten pålegget var plassert inni rundstykkene, på en side (utstillingssiden).

Dato for besøk: august 2018
Takk, JeninaRantalaE

Reisende som så på PUST, så også på

Har du vært i PUST? Del dine erfaringer!