“Basse bra ”
Anmeldelse av Bass Oslo

Bass Oslo
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Småretter som var virkelig gode. Både pastaen, sjømaten, kjøttet, potetretten og de andre rettene var kjempegode. Helt på høyde med tastemenyene på anerkjente gourmet restauranter. Men rettene var omtrent på samme størrelse som en tastemeny rett også. Vi ble anbefalt tre retter hver. For oss var det alt for lite. Kunne glatt ha bestilt hele menyen. Ikke ofte jeg går sulten ut av en restaurant etter middag. Det gjorde vi her. Stedet er enkelt og greit, noe som servicen matchet. Enkel, upersonlig og hastig. Restauranten var full, og det gjorde tydeligvis utslag på servitørene som hastet av sted fra bord til bord. Maten helt topp på smak, noe minus fir størrelse på rettene og service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 5. september 2018

Kan godt hende matkjennere ville vurdert dette annerledes, men sorry - dette ble litt "keiserens nye klær" for meg. 7 småretter som langt ifra var nok til å mette. Det meste smakte greit, men litt for eksperimentelt for meg. Vinen var god. Veldig hyggelig service. Men 1200,- for dette er det simpelthen ikke verdt.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, tomarildm
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe og måtte velge delemeny, 600 kr for kun maten pr pers. Tips og drikke i tillegg. Hyggelig betjening, service og lokale.

Smårettene som kom var stort sett gode, men i sum veldig lite mat. Ingen brød eller andre karbohydrater til heller. Måtte derfor rett på McDonalds etterpå for å bøte på sulten. Der satt også de som hadde spist ved nabobordet vårt på Bass... Keiserens nye klær? Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Anderv7
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Restaurant med hyggelig atmosfære , hyggelig og kunnskapsrik kelner! Vi valgt 6 forskjellig småretter, bla. kveite med pepperotsaus og reddiker, piggvar i hvitvinssaus , neper i dill og klippfiskmajones for ikke å nevne nykål og chevrekrem med karamelliserte pekannøtter , nydelig. Alle rettene kom i et perfekt tempo! Rikholdig vinmeny, som vi ikke prøvde denne gangen, det blir neste gang Drakk Arendals pils ikke min favoritt, men mitt valg denne gangen

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, bj_rnolavh2017
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte hele menyen og ble imponert over sammensetningen og de spennende smakene. Retter man kanskje ikke hadde bestilt selv, ble servert på en måte som smakte utrolig godt. En avslappet atmosfære bidro til at dette er et sted vi ønsker å komme tilbake til. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 360andreasl

Reisende som så på Bass Oslo, så også på

Har du vært i Bass Oslo? Del dine erfaringer!