“Dumping heaven”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig gode dumplings, alt vi fikk var veldig bra. God service og meget god pris. Absolutt verdt turen.

Takk, turkfener

Anmeldt 14. oktober 2018

Jeg har vært her to ganger. En gang til lunsj og en annen gang for middag. Til lunsj var det bare oss. Syntes servitøren ble litt for personlig da hun begynte å snakke til oss med vietnamesisk og fortelle meg hvor viktig det er for sønnen min å lære vietnameisk (mind your own business). Grei mat.

Var her med en større gjeng i juli 2018. Servicen var middel, måten var fortsatt ok - ok pris. Dette er min første prioritet når jeg er på besøk i Oslo.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Vany90
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en fredags kveld kl 1830, heldigvis hadde vi reservert et bord for her var det fullt. Vi ba servitrisa ordne middag for oss, ble en bra middag til en hyggelig pris. Passer best for voksne

Takk, Tomerik
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Dette er rett og slett en av de beste kinaresultatene jeg har spist på. Maten var perfekt. Hele følget spiste Dim sum, med huset vin og øl anbefalt av betjeningen.
Veldig fin atmosfære, hyggelige og proffe servitører.
Vi koste oss masse. Hit må dere dra.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, thomase1007
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Det var særdeles profesjonell betjening, og effektivt.vi bestilte tilsammen 12 ulike retter, hvor alle sammen var av høy kvalitet, og så fristende ut. Ingenting p utsette på utvalget, menyen, lokale.
Kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, blizzie77

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!