“Venninne middag”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening. Litt rot ved ankomst til tross for at vi hadde bestilt bord. Vil spise dim sum her flere ganger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kariheleneh

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Ble superfornøyd med maten på dette stedet , selv om jeg i utgangspunktet ikke er så fan av dumplings.
Dette var utsøkt og smakte ordentlig godt , både wonton og dumplings . Hyggelig betjening og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 25. desember 2018

Herlig Dim Sum i 9 varianter, mat er god. Hyggelig betjening, store posjoner og bra priser. Beste Dim sum i Oslo.

2  Takk, 553matsn
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og service! fikk en veldig hyggelig servitør som uknne tingene sine. Vi var seks stykker og bestilte selskapsmenyen, anbefales!

Takk, jansD2442YR
Anmeldt 13. desember 2018

Det var vårt første møte med Dim Sum by Taste of China, men det ga mersmak. Vi ble tatt vel i mot og fikk bord med en gang. Stedet har en rikholdig meny, som vi hadde sjekket på hjemmesiden deres og ville gjerne ha Dim Sum. Vi bestilte tre sorter med tre av hver sort, - og ble ikke skuffet. Dim Sum med scampi, svinekjøtt og farse i diverse "innpakninger" smakte utmerket. Bordet vi satt ved var litt lite, men maten kom i "etasje-esker", så det ble plass til alt! Vi ble mette og synes at prisene var absolutt overkommelige. På menyen står det også andre kinesiske retter, som vi gleder oss til å prøve neste gang.

Takk, Geir I

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!