“Herlig kinesisk i Oslo”

Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat
Og masse god dim sum
Passer for familie, par og business Lunch f eks
Får alltid bord spontant

Anbefales !

2  Takk, fruhinsch

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening. Litt rot ved ankomst til tross for at vi hadde bestilt bord. Vil spise dim sum her flere ganger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kariheleneh
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Ble superfornøyd med maten på dette stedet , selv om jeg i utgangspunktet ikke er så fan av dumplings.
Dette var utsøkt og smakte ordentlig godt , både wonton og dumplings . Hyggelig betjening og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 25. desember 2018

Herlig Dim Sum i 9 varianter, mat er god. Hyggelig betjening, store posjoner og bra priser. Beste Dim sum i Oslo.

2  Takk, 553matsn
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og service! fikk en veldig hyggelig servitør som uknne tingene sine. Vi var seks stykker og bestilte selskapsmenyen, anbefales!

Takk, jansD2442YR

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!