“Lyst på dim sum”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

På jakt etter god dim sum i Oslo på en lørdagskveld og fikk bord her. Koselig atmosfære, flotte ansatte, og god mat. Kommer tilbake og vet da mer om hva som passer sammen med hva.

1  Takk, monsebakken

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat
Og masse god dim sum
Passer for familie, par og business Lunch f eks
Får alltid bord spontant

Anbefales !

2  Takk, fruhinsch
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening. Litt rot ved ankomst til tross for at vi hadde bestilt bord. Vil spise dim sum her flere ganger.

Takk, kariheleneh
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Ble superfornøyd med maten på dette stedet , selv om jeg i utgangspunktet ikke er så fan av dumplings.
Dette var utsøkt og smakte ordentlig godt , både wonton og dumplings . Hyggelig betjening og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake.

Takk, Lill-Karin
Anmeldt 25. desember 2018

Herlig Dim Sum i 9 varianter, mat er god. Hyggelig betjening, store posjoner og bra priser. Beste Dim sum i Oslo.

2  Takk, 553matsn

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!