“God mat - middelmådig service”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2020

Hyggelig familiemiddag i fellesferien. Regntung tirsdag i Oslo. Gledet oss til Dim Sum middag og gikk for full sharing-meny. Ble stående å vente ved inngangen, selv om personalet så oss. Var opptatt med andre ting. Kvinnelig kelner med rosa hår, ga ikke mye av seg selv og var til tider uoppmerksom på våre behov. Ting tok lang tid.
Maten var veldig god. Typisk Kinesis Dim Sum av god kvalitet. Dumplings var gode. NOK 2.200,- for familie på 4 med middag og drikke. Da forventer man mye bedre service og oppmerksomhet. Driks: NULL.

2  Takk, Haugis

1923 av 266 anmeldelser

Anmeldt 3. juli 2020

Sykt god mat! Anbefaler sharing menyen, mye god og variert mat for pengene. Like god dessert som mat.

1  Takk, gurop482
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, flinke servitører. Bra beliggenhet. Prøvde frityr svin. Nydelig. Kona vegetarianer også fornøyd

2  Takk, kanin666
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god matt og service. Veldig godt lydisolerte lokaler. Uansett hvor mange mennesker er det på restauranten er det lett å prate uten å skrike. Godt vin utvalg og flinke servitører.

2  Takk, Solaskinner
Anmeldt 9. juni 2020

Nydelig mat og god service hver gang. Dere skuffer aldri og jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal dit

1  Takk, Therese S

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!