“Familiemiddag for 9. ”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Familiemiddag for 9. Vi hadde bestilt bord og hadde en liste klar med 9 ulike dim sum når vi kom og supplerte på med mer/andre valg etterhvert. Veldig fornøyd med alle valg og flinke og oppmerksomme servitører. Rene og fine lokaler. Kjempegod mat. Anbefales.

Takk, beathea2016

Anmeldt 15. juli 2020

Hyggelig familiemiddag i fellesferien. Regntung tirsdag i Oslo. Gledet oss til Dim Sum middag og gikk for full sharing-meny. Ble stående å vente ved inngangen, selv om personalet så oss. Var opptatt med andre ting. Kvinnelig kelner med rosa hår, ga ikke mye av seg selv og var til tider uoppmerksom på våre behov. Ting tok lang tid.
Maten var veldig god. Typisk Kinesis Dim Sum av god kvalitet. Dumplings var gode. NOK 2.200,- for familie på 4 med middag og drikke. Da forventer man mye bedre service og oppmerksomhet. Driks: NULL.

2  Takk, Haugis
Anmeldt 3. juli 2020

Sykt god mat! Anbefaler sharing menyen, mye god og variert mat for pengene. Like god dessert som mat.

1  Takk, gurop482
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, flinke servitører. Bra beliggenhet. Prøvde frityr svin. Nydelig. Kona vegetarianer også fornøyd

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, kanin666
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god matt og service. Veldig godt lydisolerte lokaler. Uansett hvor mange mennesker er det på restauranten er det lett å prate uten å skrike. Godt vin utvalg og flinke servitører.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Solaskinner

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!