“God service”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2020

Vi var 5 stk , ble anbefalt en meny vi kunne dele , den var meget god , desserten var også meget 2 forskjellige typer

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Nomory

Anmeldt 7. august 2020

maten her er ganske grei. mye godt for en lunsj. det er de samme som lo ved torg gata før. men føler kvaliteten er ikke helt det samme etter at de flyttet hit.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, CashBui90
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Familiemiddag for 9. Vi hadde bestilt bord og hadde en liste klar med 9 ulike dim sum når vi kom og supplerte på med mer/andre valg etterhvert. Veldig fornøyd med alle valg og flinke og oppmerksomme servitører. Rene og fine lokaler. Kjempegod mat. Anbefales.

Takk, beathea2016
Anmeldt 15. juli 2020

Hyggelig familiemiddag i fellesferien. Regntung tirsdag i Oslo. Gledet oss til Dim Sum middag og gikk for full sharing-meny. Ble stående å vente ved inngangen, selv om personalet så oss. Var opptatt med andre ting. Kvinnelig kelner med rosa hår, ga ikke mye av seg selv og var til tider uoppmerksom på våre behov. Ting tok lang tid.
Maten var veldig god. Typisk Kinesis Dim Sum av god kvalitet. Dumplings var gode. NOK 2.200,- for familie på 4 med middag og drikke. Da forventer man mye bedre service og oppmerksomhet. Driks: NULL.

2  Takk, Haugis
Anmeldt 3. juli 2020

Sykt god mat! Anbefaler sharing menyen, mye god og variert mat for pengene. Like god dessert som mat.

1  Takk, gurop482

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!