“Svært god mat”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Gode forretter og hovedretter! Styr unna kyllingføttene, de falt ikke i smak. Flinke på smittevern og greie priser.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, MonicaMalmin

Anmeldt 27. september 2020

Min venninne og jeg valgte endel retter sammen. Mye forskjellig. Alt veldig godt. Likte veldig godt å drikke te til. God service. Første gang der. Skal definitivt tilbake. Tusen takk! :)

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ingeborg246
Anmeldt 7. august 2020

Vi var 5 stk , ble anbefalt en meny vi kunne dele , den var meget god , desserten var også meget 2 forskjellige typer

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Nomory
Anmeldt 7. august 2020

maten her er ganske grei. mye godt for en lunsj. det er de samme som lo ved torg gata før. men føler kvaliteten er ikke helt det samme etter at de flyttet hit.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, CashBui90
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Familiemiddag for 9. Vi hadde bestilt bord og hadde en liste klar med 9 ulike dim sum når vi kom og supplerte på med mer/andre valg etterhvert. Veldig fornøyd med alle valg og flinke og oppmerksomme servitører. Rene og fine lokaler. Kjempegod mat. Anbefales.

Takk, beathea2016

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!