“Byens beste!”

Dim Sum By Taste Of China
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Kanskje byens beste dim sum!
Ikke bare er maten en stor favoritt og veldig god, servicen er også ypperlig og servitørene er hyggelige og kunnskapsrike.
Anbefaler å teste en won ton suppe med dumplings før dim summen. Denne suppa er skikkelig god og absolutt verdt det.
Husk å bestille bord! ☺️

Dato for besøk: september 2021
Takk, 436kajav

Anmeldt 18. august 2021

Syns smaken var ganske lik Tim Ho Wan i Hong Kong (Dim Sum restaurant med Michelin-stjerne), så det er vel et kompliment i seg selv.

Takk, Dandeqs
Anmeldt 15. august 2021

Har spist her mange ganger. Passer fint som parmiddag, selskapsmiddag eller mellommåltid før kinobesøk.
Har feiret 50 års selskap, julebord og bryllupsmiddag her.
Fantastisk service og nydelig mat.
Servitørene yter fantastisk service og er raske.
Under bryllupsmiddagen kom eieren ut med champagne til oss. (På huset)
Vi fikk med oss et glass med sterk saus når vi dro. Laget av restauranten.
Selskapsmenyen mettet alle gjestene godt. Den består av smaking av forskjellige retter. Noen trodde det ville bli litt lite mat, men det endte opp med dogybag....
Har varmet den opp idag, og maten var like god.
Konklusjon : Mye og fantastisk mat til en rimelig pris.
Anbefales på det sterkeste.
Eier Tommy viser god kunnskap om mat og drikke.
Er informativ og utrolig serviceinnstilt. Rett mann på rett sted.
Takk igjen for en nydelig opplevelse. Hele familien vi hadde med ble meget fornøyde.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 526steina
Anmeldt 14. mars 2021

Fantastisk restaurant, og vårt "go to" sted for dim sum. Alltid perfekt mat, og upåklagelig service fra hyggelige og kompetente servitører. De har også god kunnskap om vin. Under corona-nedstenging leverer de varm mat på døren, med samme kvalitet som i restauranten. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, SR161986
Anmeldt 8. januar 2021

Denne restauranten er vår absolutte favoritt blant de asiatiske restaurantene i Oslo og vi har spist der en rekke ganger. Vi har også bestilt dim sum og hovedretter hjem flere ganger og de leverer samme høye kvalitet hjem til deg. Både Dim Sum og hovedretter er rykende varme og smaker godt. Riktignok litt høyere pris på levering hvis du bor utenfor bykjernen men allikevel verdt prisen. Jason og Thomas og deres medarbeidere har høy kompetanse og lager utmerket mat og yter god service. Vi gleder oss til å besøke restauraten igjen når alle restriksjoner er opphevet. I mellomtiden får vi ha restaurantopplevelse hjemme.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, winedine1

Reisende som så på Dim Sum By Taste Of China, så også på

Har du vært i Dim Sum By Taste Of China? Del dine erfaringer!