“Koselig, men...”

Vurdert som nr. 23 av 73 Kaffe og te i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. desember 2018

Kafeen var koselig med utsikt mot fjorden, og de ansatte hyggelige og effektive, men mat og drikke var ikke så mye å skryte av. Det var mye som så fristende ut, og kanskje jeg burde valgt å spise og drikke noe annet, men jeg ga opp quichen etter noen biter og chai latten smakte veldig lite, selv etter å ha ventet ganske lenge med å drikke den.

2  Takk, Irenenm

Anmeldt 27. september 2018

Dette er en stor kafe med mange sitteplasser inne, men bare noen sitteplasser ute. Fint å slappe av her med en capuccino (kr 36) og følge med på alt som skjer på og rundt Rådhusplassen. Veldig travelt til tider så du bør ha god tid. Hyggligst å sitte ute !

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 116vivif
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Stor koselig kafe som har nok av sitteplasser, variert mat og snacks og ikke minst god kaffe. Lydnivået er veldig grei.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Kaffekjeden har en forholdsvis stor cafe på Rådhusplassen. Her får du god kaffe og kaker og sandwicher. Utvalget er som hos alle kaffebrenneriutsalg. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, VacationOslo
Anmeldt 13. oktober 2016

Kaffebrenneriet Rådhusplassen ligger bra plassert midt i byn, med kort vei til alt. Litt synd at man ikke holder litt høyere tempo bak disken. Det er ikke tid for "egne samtaler" bak disken når det "koker" av kunder forran, bra mat/kaffe/drikke (som på øvrige Kaffebrennerier) men se oss raskere, smil og hold tempo oppe.......

Dato for besøk: august 2016
Takk, 144Bj_rn_A

Reisende som så på Kaffebrenneriet Rådhusplassen, så også på

Har du vært i Kaffebrenneriet Rådhusplassen? Del dine erfaringer!