“Kan anbefales”
Anmeldelse av La Villa Restaurant

La Villa Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: La Villa ligger sentralt i Oslos gamle bydel, Tøyengata og tilbyr spennende retter og drikke varer. Hos oss vil du finne en avslappende atmosfære. Menyen til La villa er inspirert at smakfulle mat retter fra Tyrkia og Italia.
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 3 par som valgte La Villa for en middag en lørdag, heldigvis hadde vi bestilt. Alle var veldig godt fornøyd med maten, servicen var og veldig god. Kan anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 677sveinh

Anmeldt 7. september 2018

Ett av mange steder på Grønland i Oslo, men en perle når det gjelder mat.
Har spist der to ganger de siste dagene med familien + kolleger. Rimelig mat og høy standard. Anbefaler spesielt meze.

1  Takk, GrandTour82734
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og må si de alltid leverer. God og variert mat/meny. Anbefaler spesielt biff her og kyllingspyd. Er masse mer på menyen som også frister men som jeg ikke har testet ut siden jeg vet hva jeg får når jeg bestiller det jeg normalt spiser.
Flott beliggenhet og hyggelig betjening.

1  Takk, Andre_Kristiansen
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

God mat og service gjør at man glemmer alle skrivefeilene i menyen. Store posjoner og god atmosfære.

Takk, bodilbj
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og utmerket service. Små barn er velkomne. Middels pris, men du er fornøyd når du går derfra.

Takk, Øyvind V

Reisende som så på La Villa Restaurant, så også på

Har du vært i La Villa Restaurant? Del dine erfaringer!