“Jeg kom tilbake!”
Anmeldelse av La Villa Restaurant

La Villa Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: La Villa ligger sentralt i Oslos gamle bydel, Tøyengata og tilbyr spennende retter og drikke varer. Hos oss vil du finne en avslappende atmosfære. Menyen til La villa er inspirert at smakfulle mat retter fra Tyrkia og Italia.
Anmeldt 22. juli 2020

Jeg var her i 2017, gav fire prikker og skrev at jeg kom tilbake. Jeg har vært tilbake og øker til full score! Guttungen og jeg var veldig godt fornøyd med maten og likte veldig godt service og stemningen.

Jeg spiste stor Meze og nøt alle de gode smakene. Guttungen gikk for Milano- pizza og mente at den den beste pizzaen han hadde smakt på lenge. Jeg snek til meg en bit og var helt enig. Tyrkerne kan lage italiensk pizza!

Ta en tur til Grønland og La Villa. Anbefales!

2  Takk, Leif55

Anmeldt 2. juni 2020

La Villa er en hyggelig tyrkisk restaurant på Grønland i Oslo. Menyen frister med mange forskjellige retter, ikke bare tyrkiske, men også med italienske pizzaer. Jeg valgte en rett fra grillmenyen og ble overrasket på en positiv måte når den ble servert i hele ni ulike skåler. Det var både velsmakende og nok til å bli mett.

Servicen fra personalet var helt grei. Mat og drikke kom kjapt på bordet.

Prisene var helt greie. Blant de mange restaurantene på Grønland, bør denne være et sted å stikke innom for mange.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, perarnes2013
Anmeldt 11. mai 2020 via mobile enheter

Veldig god opplevelse!! God mat og fantastisk service. Vil absolutt anbefales å ta en tur innom

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, W2158OPandreass
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, koselig og rolig sted, maten var kjempegod, Nice ølutvalg, kan ikke si noe på prisen heller. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Eirik F
Anmeldt 16. desember 2019

Godt mat, fine lokaler, rask og hyggelig betjening, klønte dør løsning til toalettene. Dette var virkelig en positiv opplevelese.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 62Terje

Reisende som så på La Villa Restaurant, så også på

Har du vært i La Villa Restaurant? Del dine erfaringer!