“Topp restaurant på Tøyen”
Anmeldelse av La Villa Restaurant

La Villa Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: La Villa ligger sentralt i Oslos gamle bydel, Tøyengata og tilbyr spennende retter og drikke varer. Hos oss vil du finne en avslappende atmosfære. Menyen til La villa er inspirert at smakfulle mat retter fra Tyrkia og Italia.
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

La Villa er en utrolig bra restaurant, den må oppleves. Nydelig mat, utrolig hyggelig betjening.
Et av de bedre stedene i Oslo uansett kjøkken.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 384ragnhildb

Anmeldt 27. august 2021

Har nå akkurat spist på La Villa, lammerull noe av det beste jeg har spist på lenge, absolutt å anbefale ved neste besøk.

Takk, T3334JYjand
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat, som var rykende varm når den kom på bordet. Servicen var upåklagelig, og servitøren hadde hele tiden ett øye til deg om det var noe. Selv på en meget hektisk dag. Absolutt verdt ett besøk, kommer garantert tilbake

Takk, Coastal28286432952
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Har vært der tre ganger siste to ukene, servicen er helt magisk og maten smaker fortreffelig. Pizzaene virker alltid til å være en vinner men den tyrkiske grill retten beyti anbefales også på det sterkeste!

Takk, 861runej
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og super service. Tok vel vare på både store og små. Ingen tvil; Vi kommer tilbake, må prøve flere av de spennende rettene. I dag var det 1,5 pizza, grillspyd, og 2 husets indrefilet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, synn_vej2014

Reisende som så på La Villa Restaurant, så også på

Har du vært i La Villa Restaurant? Del dine erfaringer!