God Vr Opplevelse

Andre gangen vi dro. Arrow første gang og Horror vr escaperoom denne gangen. Anbefales på det... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Niklas L
Beste VR jeg har prøvd

Utrolig gøy, spilte laser tag, zombies og et skrekkhus. Prøvd VR i Sverige også men dette var tre... les mer

Anmeldt 1. mai 2024
Tourist48303149668
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
178 anmeldelser
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Besøket var impulsivt bestemt og ingen av oss var helt sikre på hva dette var. Spillet var så gøy at vi brukte timen etterpå til kun å innse hva vi nettopp hadde gjort. Det ble en utrolig overraskelse - bare positiv!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ingeborgnyhus
TheEscapeGames, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei Ingeborg,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 11. oktober 2018

Jeg dro hit nylig og hadde det kjempegøy! Jeg hadde aldri prøvd et VR-spill før så jeg kan ikke sammenligne med andre VR-spill, men dette stedet ga meg en fantastisk første opplevelse med det. Jeg og de 3 vennene jeg dro med lo og hadde det kjempegøy hele tiden, og jeg vil si spillet er for folk i alle aldre og både vennegrupper og familier hadde kost seg her. Personalet her var også veldig hyggelig, og hjelpsomme. Eneste kritikk er nok at tiden gikk altfor fort, haha! Gleder meg til å dra tilbake når de får mer spill.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Michelle E

Hei Michelle,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fantastisk opplevelse! :D Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D

Anmeldt 9. oktober 2018

Det som er ekstra kult med VR Games er at de har et av de sjeldne spillene som er gøy for både de som aldri har spilt VR eller videospill før, og de som har mange timer med det under beltet. Dro med tre venner og storkoste meg virkelig, det er virkelig en kjempekul opplevelse som er verdt turen selv om du har VR hjemme!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingvildhk

Hei Ingvild,
Tusen takk for anmeldelsen! :D

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Hadde før dette besøket bare hørt om VR, og var spent på hva dette var. Ble utrolig overrasket , dette var virkelig moro. Løse oppgaver sammen underveis, for og nå et felles mål i andre enden. Vi løste dette på 36 minutter, og skulle ønske det varte mye lenger. Vi gleder oss til de får et nytt spill, da kommer vi tilbake. Supert at playmaster kunne gi oss hint underveis når vi stod bom fast.👍👍

Dato for opplevelse: september 2018
3  Takk, Stianhorne

Hei Stian,
Tusen takk for anmeldelsen! Det var godt å høre at dere hadde et fint besøk! :) Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi var to mammaer med våre to sønner på 12 år som spilte en runde (ca. 1 time) med VR-spill, og alle var utrolig fornøyd både underveis og etterpå. Spennende og kult! Selvsagt kjempegøy å tre inn i en helt annen verden og glemme tid og sted, men også ekstra moro at spillet krever teamarbeid og kommunikasjon mellom deltakerne. Med super service og veiledning fra VR Games, ble dette en opplevelse vi sent vil glemme.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, HegeA121

Hei Hege,
Tusen takk for anmeldelsen! VR Games Zone er fin familieaktivitet, og det var godt å høre at dere hadde det gøy! :D Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D