Beste VR jeg har prøvd

Utrolig gøy, spilte laser tag, zombies og et skrekkhus. Prøvd VR i Sverige også men dette var tre... les mer

Anmeldt 1. mai 2024
Tourist48303149668
Oslo, Norge
Garantert verdt pengene

Har vært her noen ganger og synes de er veldig flinke. Hyggelig betjening, god forklaring... les mer

Anmeldt 27. april 2024
Svein Otto E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 434,03
Oslo Discovery Tour
169 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 500,00
fra kr 471,00
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Kjempemorsomme spill som passer både store og små. Gøy for både venner, par, kollegaer, familie etc! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Larshenriksen1
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Så bra at dere hadde det gøy! :)
Hilsen
VR Games Zone-team

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Besøket var impulsivt bestemt og ingen av oss var helt sikre på hva dette var. Spillet var så gøy at vi brukte timen etterpå til kun å innse hva vi nettopp hadde gjort. Det ble en utrolig overraskelse - bare positiv!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ingeborgnyhus
TheEscapeGames, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei Ingeborg,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 11. oktober 2018

Jeg dro hit nylig og hadde det kjempegøy! Jeg hadde aldri prøvd et VR-spill før så jeg kan ikke sammenligne med andre VR-spill, men dette stedet ga meg en fantastisk første opplevelse med det. Jeg og de 3 vennene jeg dro med lo og hadde det kjempegøy hele tiden, og jeg vil si spillet er for folk i alle aldre og både vennegrupper og familier hadde kost seg her. Personalet her var også veldig hyggelig, og hjelpsomme. Eneste kritikk er nok at tiden gikk altfor fort, haha! Gleder meg til å dra tilbake når de får mer spill.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Michelle E

Hei Michelle,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fantastisk opplevelse! :D Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D

Anmeldt 9. oktober 2018

Det som er ekstra kult med VR Games er at de har et av de sjeldne spillene som er gøy for både de som aldri har spilt VR eller videospill før, og de som har mange timer med det under beltet. Dro med tre venner og storkoste meg virkelig, det er virkelig en kjempekul opplevelse som er verdt turen selv om du har VR hjemme!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingvildhk

Hei Ingvild,
Tusen takk for anmeldelsen! :D

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Hadde før dette besøket bare hørt om VR, og var spent på hva dette var. Ble utrolig overrasket , dette var virkelig moro. Løse oppgaver sammen underveis, for og nå et felles mål i andre enden. Vi løste dette på 36 minutter, og skulle ønske det varte mye lenger. Vi gleder oss til de får et nytt spill, da kommer vi tilbake. Supert at playmaster kunne gi oss hint underveis når vi stod bom fast.👍👍

Dato for opplevelse: september 2018
3  Takk, Stianhorne

Hei Stian,
Tusen takk for anmeldelsen! Det var godt å høre at dere hadde et fint besøk! :) Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D