En morsom opplevelse

Veldig morsom opplevelse og kjempe hyggelig personale. Anbefales! Feiret bursdag hvor... les mer

Anmeldt 2 dager siden
sbrofc
Oslo, Norge
Gøy og spennende!

Vi var på House of Fear og det var veldig spennende, men ikke for skummelt. Amanda var en veldig... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Kristine F

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 11. januar 2019

Vi var en liten gjeng på 10 stk som spilte, måtte spille i to omgangen, så ble litt venting, men utrolig morsomt å spille sammen med venner.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, strysse
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Så bra at dere hadde det gøy! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D
Hilsen
VR Games Zone-team

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Kjempemorsomme spill som passer både store og små. Gøy for både venner, par, kollegaer, familie etc! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Larshenriksen1
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Lars,
Tusen takk for anmeldelsen! :) Så bra at dere hadde det gøy! :)
Hilsen
VR Games Zone-team

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Besøket var impulsivt bestemt og ingen av oss var helt sikre på hva dette var. Spillet var så gøy at vi brukte timen etterpå til kun å innse hva vi nettopp hadde gjort. Det ble en utrolig overraskelse - bare positiv!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ingeborgnyhus
TheEscapeGames, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei Ingeborg,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere likte spillet! :D Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 11. oktober 2018

Jeg dro hit nylig og hadde det kjempegøy! Jeg hadde aldri prøvd et VR-spill før så jeg kan ikke sammenligne med andre VR-spill, men dette stedet ga meg en fantastisk første opplevelse med det. Jeg og de 3 vennene jeg dro med lo og hadde det kjempegøy hele tiden, og jeg vil si spillet er for folk i alle aldre og både vennegrupper og familier hadde kost seg her. Personalet her var også veldig hyggelig, og hjelpsomme. Eneste kritikk er nok at tiden gikk altfor fort, haha! Gleder meg til å dra tilbake når de får mer spill.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Michelle E

Hei Michelle,
Tusen takk for anmeldelsen! Så gøy at dere hadde en fantastisk opplevelse! :D Vi har nettopp lansert et nytt spill, og vi håper å se dere igjen! :D

Anmeldt 9. oktober 2018

Det som er ekstra kult med VR Games er at de har et av de sjeldne spillene som er gøy for både de som aldri har spilt VR eller videospill før, og de som har mange timer med det under beltet. Dro med tre venner og storkoste meg virkelig, det er virkelig en kjempekul opplevelse som er verdt turen selv om du har VR hjemme!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingvildhk