Huxley Adventures

Helt rå opplevelse! Morsomt spill og god service/veiledning av GameMaster MALIN 😎 kommer garantert... les mer

Anmeldt i går
ChristerW1991
Vr game zone oslo

Utrolig gøy. Tiden flyr virkelig når du har det gøy. Kjempeflott service fra Ylva. Takker for en... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Johnnyw12341234

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Oslo City Walk
17 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi er familie på 4, som prøvde dette som aktivitet på regnfull dag i Oslo. Mor og datter (15år) hadde lave forventninger, mens far og sønn hadde høye forventninger .
Alle var i ekstase etterpå!!
Samarbeidet i familien var helt på topp. Takk til den gode verten Jenny

Takk, 429tommyk
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Tommy,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal familieopplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. juli 2020

Veldig unik og ny opplevelse som man ikke får andre steder og som man husker i ettertid! Fin aktivitet med venner, familie i alle aldre, jobben eller utdrikningslag der man får testet ulike egenskaper og samarbeidet. Vi skal definitivt tilbake!

Takk, climber37668579907

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekult opplevelse og flinke ansatte som gjorde det helt utrolig. Gleder meg til neste gang! Anbefaler på det varmeste.

Takk, FrederickJaw

Hei Frederick,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en kul opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!
Vi var 4 voksne uten tidligere erfaring med virtuell verden eller for så vidt gaming, men spillet dro oss inn fullstendig, 44 min gikk på ett blunk
God, engasjerende og nødvendig veiledning av gamemaster i forkant satte jeg veldig pris på under spillet
Definitivt kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, janciga_jana

Hei,

Anmeldt 14. mars 2020 via mobile enheter

Hadde det utrolig gøy! Vi tre jentene spilte Huxley Adventure og det kan anbefales - veldig gøy og morsomme oppgaver :) vi kommer tilbake for å spille Huxley 2

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 561madeleinej
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2020

Hei Madeleine,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at du hadde en fin opplevelse med Huxley World! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D