God Vr Opplevelse

Andre gangen vi dro. Arrow første gang og Horror vr escaperoom denne gangen. Anbefales på det... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Niklas L
Beste VR jeg har prøvd

Utrolig gøy, spilte laser tag, zombies og et skrekkhus. Prøvd VR i Sverige også men dette var tre... les mer

Anmeldt 1. mai 2024
Tourist48303149668
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
179 anmeldelser
199204 av 550 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi er familie på 4, som prøvde dette som aktivitet på regnfull dag i Oslo. Mor og datter (15år) hadde lave forventninger, mens far og sønn hadde høye forventninger 😊.
Alle var i ekstase etterpå!!
Samarbeidet i familien var helt på topp. Takk til den gode verten Jenny 👍

Takk, 429tommyk
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Tommy,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal familieopplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. juli 2020

Veldig unik og ny opplevelse som man ikke får andre steder og som man husker i ettertid! Fin aktivitet med venner, familie i alle aldre, jobben eller utdrikningslag der man får testet ulike egenskaper og samarbeidet. Vi skal definitivt tilbake!

Takk, climber37668579907

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekult opplevelse og flinke ansatte som gjorde det helt utrolig. Gleder meg til neste gang! Anbefaler på det varmeste.

Takk, FrederickJaW

Hei Frederick,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en kul opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!
Vi var 4 voksne uten tidligere erfaring med virtuell verden eller for så vidt gaming, men spillet dro oss inn fullstendig, 44 min gikk på ett blunk 😅
God, engasjerende og nødvendig veiledning av gamemaster i forkant satte jeg veldig pris på under spillet 👌😄
Definitivt kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, janciga_jana

Hei,

Anmeldt 14. mars 2020 via mobile enheter

Hadde det utrolig gøy! Vi tre jentene spilte Huxley Adventure og det kan anbefales - veldig gøy og morsomme oppgaver :) vi kommer tilbake for å spille Huxley 2

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 561madeleinej
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2020

Hei Madeleine,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at du hadde en fin opplevelse med Huxley World! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D