Gøy med venner!

Kjempegøy opplevelse. Spilte Huxley Adventure med venner, hvor vi skulle løse div. oppgaver... les mer

Anmeldt 2 dager siden
mariusl776
Morsom opplevelse med VR Briller

Veldig morsomt og bra opplevelse! Gamemaster Louise var veldig flink til å forklare og lære oss... les mer

Anmeldt 6 dager siden
635ikrana

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
22 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
61 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Artig spill, gøy å gjøre noe sammen. Veldig god service og opplæring/hjelp

Men fryktelig varmt!! Kom i shorts og t-skjorte!!

1  Takk, stillll
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi er familie på 4, som prøvde dette som aktivitet på regnfull dag i Oslo. Mor og datter (15år) hadde lave forventninger, mens far og sønn hadde høye forventninger .
Alle var i ekstase etterpå!!
Samarbeidet i familien var helt på topp. Takk til den gode verten Jenny

Takk, 429tommyk

Hei Tommy,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal familieopplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. juli 2020

Veldig unik og ny opplevelse som man ikke får andre steder og som man husker i ettertid! Fin aktivitet med venner, familie i alle aldre, jobben eller utdrikningslag der man får testet ulike egenskaper og samarbeidet. Vi skal definitivt tilbake!

Takk, climber37668579907

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekult opplevelse og flinke ansatte som gjorde det helt utrolig. Gleder meg til neste gang! Anbefaler på det varmeste.

Takk, FrederickJaw

Hei Frederick,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en kul opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!
Vi var 4 voksne uten tidligere erfaring med virtuell verden eller for så vidt gaming, men spillet dro oss inn fullstendig, 44 min gikk på ett blunk
God, engasjerende og nødvendig veiledning av gamemaster i forkant satte jeg veldig pris på under spillet
Definitivt kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2020