Konge

Detta var veldig moro. Passet perfekt til oss. Ylva passet på oss og forklarte kjempe bra. Kan... les mer

Anmeldt 4 dager siden
SuperNymoen
God stemmning

Malin og Nora levere en kjempe opplevelse for oss, dette var helt konge. ✊🏾anbefales på det... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Dannyz987

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Oslo City Walk
17 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde med niese og nevø på 12 og 9 år på Huxley Adventure, og vi hadde en utrolig kul opplevelse!
All cudos til game master Lars, da 9-åringen ble litt engstelig og trengte assistanse. De hjalp til med flertallige justeringer av utstyr, og fikk også skrudd av game-lyden kun for 9-åringen, sånn lydeffektene ikke ble for voldsomme

Et tips på veien; PC-sekken kan være litt tung for de minste, hjelp gjerne til å feste hoftebeltet skikkelig, da det kan ta av litt av belastningen på skuldrene

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, mskjolde
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal familieopplevelse hos oss, og ble godt tatt vare på av Lars! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 29. juli 2020

Dette anbefales sterkt! Kjæresten min og jeg hadde en veldig morsom og spennende opplevelse på VR games zone! Morsomt med VR, morsomt spill, kjempegod veiledning og service av de ansatte. Vi gleder oss til å komme tilbake for å prøve flere rom!

1  Takk, adrianb36

Hei Adrian,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Artig spill, gøy å gjøre noe sammen. Veldig god service og opplæring/hjelp

Men fryktelig varmt!! Kom i shorts og t-skjorte!!

1  Takk, stillll
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi er familie på 4, som prøvde dette som aktivitet på regnfull dag i Oslo. Mor og datter (15år) hadde lave forventninger, mens far og sønn hadde høye forventninger .
Alle var i ekstase etterpå!!
Samarbeidet i familien var helt på topp. Takk til den gode verten Jenny

Takk, 429tommyk

Hei Tommy,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal familieopplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. juli 2020

Veldig unik og ny opplevelse som man ikke får andre steder og som man husker i ettertid! Fin aktivitet med venner, familie i alle aldre, jobben eller utdrikningslag der man får testet ulike egenskaper og samarbeidet. Vi skal definitivt tilbake!

Takk, climber37668579907

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D