Første gang VR

Kjekk aktivitet. Gikk inn i "scary house" sammen med dama. Super spennende. Hadde Ylva som... les mer

Anmeldt i dag
Q787NLdanielr
Fantastisk opplevelse på VR Games

Vi storkoste oss og det var en kjempegøy opplevelse. Vi var et par og lillesøsteren til typen min... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Suzzzzzzy110876544

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var her med noen venner og testet Puzzle-spillet Huxley. Skikkelig kul opplevelse! Med nymoderne VR og egne rom kan man bevege seg rundt med brillene på. Dette kan absolutt anbefales, jeg kommer definitivt tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, GrandTour17161348747
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fantastisk opplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

En vennlig virituell hilsen,

Anmeldt 14. juni 2021

Jeg var her og spilte Huxley World med 3 venner! Det var en helt fantastisk opplevelse og passer til alle aldere! VR er en helt unik måte å spille spill på, spesielt sammen med andre <3 Jeg kommer definitivt tilbake, og gleder meg til å prøve alle de andre spillene VR Games Zone har å tilby! De ansatte er også super engasjerte og kommer med all informasjon man trenger for å spille.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, syngut99
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Alt var fantastisk, anbefaler til å prøve! Vi hadde greit tid der. Det er bare ett sted i Oslo som dere kan finne VR game.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, SanaFleming
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Svært ryddig, rent og pent. Føltes veldig trygt og greit. Låsbare skap for verdisaker. Veldig hyggelige folk som ga ypperlig service. Spillet var morsomt, og det var kult å prøve vr, både for voksne og tenåringer! Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, 582stines

Hei Stine,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom og trygg VR-opplevelse hos oss! :D Vi legger mye vekt på at alt skal være ryddig og trygt, spesielt i disse tider, og fint at du har lagt merke til det. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Dette var utrolig gøy! En fantastisk opplevelse fra start til slutt. Personalet informerer godt og tar vare på oss gjennom hele spillet så vi får den beste opplevelsen. Morsomme oppgaver, med en vanskelighetsgrad som passer vårt nivå, og man får hint til hjelp der man står litt fast. Dette anbefales!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Victoria A
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020