Første gang VR

Kjekk aktivitet. Gikk inn i "scary house" sammen med dama. Super spennende. Hadde Ylva som... les mer

Anmeldt i dag
Q787NLdanielr
Fantastisk opplevelse på VR Games

Vi storkoste oss og det var en kjempegøy opplevelse. Vi var et par og lillesøsteren til typen min... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Suzzzzzzy110876544

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var veldig fornøyd med vårt besøk hos VR games. Dette var andre gang vi var der. Malin var en superflink gamemaster. Dette er tipp topp underholdning for store og små. Anbefales på det varmeste. 45 minutter suste avgårde i en fei, Vi kommer garantert tilbake.

Takk, evenl172
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei,
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fantastisk opplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy å spille VR sammen, hyggelige folk som jobber her (Synnøve!) og pene lokaler. Perfekt for en vennegjeng eller team-building. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, kristianalexanderhyh

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Første besøk på vr games, veldig kult opplegg, vi prøvde et spill som heter space mission, vi ble guidet av En ansatt som heter Chris og fikk veldig god hjelp av han dette stedet vil jeg sterkt anbefale dette til andre

Takk, Kim Antony T

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 med to tenåringer. Dette var første gang vi prøvde vr. Vi spilte Huxley adventure som var ganske variert og hvor vi var på samme lag. Dette var ordentlig gøy og en fin aktivitet for hele familien. Anbefales!

Takk, mortend99

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette var kjempe gøy!! Malin var en super vert og vi ble tatt godt imot av alle. Vi klarte å løse oppdraget, og reddet verden. Vi kommer garantert igjen :)

Takk, hannem627