Morsom opplevelse med VR Briller

Veldig morsomt og bra opplevelse! Gamemaster Louise var veldig flink til å forklare og lære oss... les mer

Anmeldt 3 dager siden
635ikrana
VR opplevelse

Fantastisk gøy, takk til gamemaster Ylva! Vi kom til wave 9 på Arrow 😀 Kan anbefales til alle. 👍👍

Anmeldt 6 dager siden
719h_varde

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
22 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelige ekspeditører og fint lokale.

Varigheten på spillene kunne vært litt lenger mtp pris, men alt i alt var opplevelsen veldig fin.

For de som ikke har VR set hjemme fra før, så er dette en kjempe fin mulighet å teste ut det siste nye!

Takk, HnN199
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Morsom opplevelse med vennegjengen! Synnøve ga oss gode instruksjoner, så vi kom fort i gang og hadde det gøy

Takk, 90jesperl
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Jesper,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 29. juli 2021

Hadde en utrolig morsom kveld i Arrow rommet. Både yngste på 8 og eldste for 35 hadde det like gøy. Synnøve guidet oss gjennom spillet, og servicen var veldig god! Vi kommer gjerne tilbake

Takk, B9086HGlouiseh

Hei,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere koste dere med Arrow! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en super familieopplevelse på en regnværsdag. Synnøve gav oss topp service og var utrolig hyggelig kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ragnhild P
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hei Ragnhild,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fantastisk familieopplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 29. juli 2021

Det er ikke alltid lett å finne på noe med tenåringer, men dette ble et helt nytt nivå.
Vi ble tatt godt imot og guidet inn i et stort rom med mange PS spill vi kunne benytte mens vi ventet.
Da vår tur kom fikk vi god forklaring på hva som kom til å skje av kjempehyggelige ansatte :-)

Spillet var kjempekult både for meg som mamma og for tenåringen :-)
Hit skal jeg tilbake med både unger og med jobben (jobber med ungdom).

Anbefalles :-) for alle aldre.

Mvh Renata Markota

Takk, Renata M

Hei Renata,
Tusen takk for en koselig anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fantastisk opplevelse med tenåringer! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D