Gøy med venner!

Kjempegøy opplevelse. Spilte Huxley Adventure med venner, hvor vi skulle løse div. oppgaver... les mer

Anmeldt i går
mariusl776
Morsom opplevelse med VR Briller

Veldig morsomt og bra opplevelse! Gamemaster Louise var veldig flink til å forklare og lære oss... les mer

Anmeldt 5 dager siden
635ikrana

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
22 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
61 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021

Dette var fantastisk morsomt! Både for far, og sønn. Grundig opplæring, og en kjempegod service av Vilde. Vi skal tilbake flere ganger!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, R8688WYrichardm
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei Richard,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom familieopplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelige ekspeditører og fint lokale.

Varigheten på spillene kunne vært litt lenger mtp pris, men alt i alt var opplevelsen veldig fin.

For de som ikke har VR set hjemme fra før, så er dette en kjempe fin mulighet å teste ut det siste nye!

Takk, HnN199
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Morsom opplevelse med vennegjengen! Synnøve ga oss gode instruksjoner, så vi kom fort i gang og hadde det gøy

Takk, 90jesperl
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Jesper,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 29. juli 2021

Hadde en utrolig morsom kveld i Arrow rommet. Både yngste på 8 og eldste for 35 hadde det like gøy. Synnøve guidet oss gjennom spillet, og servicen var veldig god! Vi kommer gjerne tilbake

Takk, B9086HGlouiseh

Hei,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere koste dere med Arrow! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en super familieopplevelse på en regnværsdag. Synnøve gav oss topp service og var utrolig hyggelig kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ragnhild P
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hei Ragnhild,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fantastisk familieopplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D