VR opplevelse

Fantastisk gøy, takk til gamemaster Ylva! Vi kom til wave 9 på Arrow 😀 Kan anbefales til alle. 👍👍

Anmeldt 2 dager siden
719h_varde
Første gang VR

Kjekk aktivitet. Gikk inn i "scary house" sammen med dama. Super spennende. Hadde Ylva som... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Q787NLdanielr

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig. Ble litt svimmel .Det lønner seg å ha med ungdommene for å løse oppgavene . Anbefales.

Takk, 824christerd
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Christer,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en artig opplevelse :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra organisert. God VR kvalitet og hyggelige verter. Takk til Kristian for god og hyggelig hjelp.

Takk, JohanS3696

Hei Johan,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere er fornøyd med opplevelsen! :) Hjertelig velkommen tilbake! Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 4. august 2021

Dette var fantastisk morsomt! Både for far, og sønn. Grundig opplæring, og en kjempegod service av Vilde. Vi skal tilbake flere ganger!

Takk, R8688WYrichardm
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei Richard,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom familieopplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelige ekspeditører og fint lokale.

Varigheten på spillene kunne vært litt lenger mtp pris, men alt i alt var opplevelsen veldig fin.

For de som ikke har VR set hjemme fra før, så er dette en kjempe fin mulighet å teste ut det siste nye!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, HnN199
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Morsom opplevelse med vennegjengen! Synnøve ga oss gode instruksjoner, så vi kom fort i gang og hadde det gøy

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 90jesperl
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Jesper,
Tusen takk for en fin anmeldese! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D