Første gang VR

Kjekk aktivitet. Gikk inn i "scary house" sammen med dama. Super spennende. Hadde Ylva som... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Q787NLdanielr
Fantastisk opplevelse på VR Games

Vi storkoste oss og det var en kjempegøy opplevelse. Vi var et par og lillesøsteren til typen min... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Suzzzzzzy110876544

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig gøy!!! Blid og vennlige medarbeidere. Kjempegod service av Malin og Synnøve! Gleder meg til neste besøk!

Takk, 313duyn
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en kul opplevelse :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig. Ble litt svimmel .Det lønner seg å ha med ungdommene for å løse oppgavene . Anbefales.

Takk, 824christerd
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Christer,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en artig opplevelse :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra organisert. God VR kvalitet og hyggelige verter. Takk til Kristian for god og hyggelig hjelp.

Takk, JohanS3696

Hei Johan,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere er fornøyd med opplevelsen! :) Hjertelig velkommen tilbake! Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 4. august 2021

Dette var fantastisk morsomt! Både for far, og sønn. Grundig opplæring, og en kjempegod service av Vilde. Vi skal tilbake flere ganger!

Takk, R8688WYrichardm
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hei Richard,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom familieopplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelige ekspeditører og fint lokale.

Varigheten på spillene kunne vært litt lenger mtp pris, men alt i alt var opplevelsen veldig fin.

For de som ikke har VR set hjemme fra før, så er dette en kjempe fin mulighet å teste ut det siste nye!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, HnN199
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Vi gleder oss masse til å ta dere imot igjen! :D