Morsom opplevelse med VR Briller

Veldig morsomt og bra opplevelse! Gamemaster Louise var veldig flink til å forklare og lære oss... les mer

Anmeldt 2 dager siden
635ikrana
VR opplevelse

Fantastisk gøy, takk til gamemaster Ylva! Vi kom til wave 9 på Arrow 😀 Kan anbefales til alle. 👍👍

Anmeldt 5 dager siden
719h_varde

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Var innom i dag for å spille Space Mission. Var vår første VR opplevelse og vi kan virkelig anbefale dette! Vi ble godt tatt i mot av verten vår Malin, som sørget for at vi fikk en super og behagelig opplevelse.

Anbefales!

Takk, 812mariamt
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Var innom i dag og prøvde ut spillet Huxley Adventure. Mitt første møte med VR-games. Veldig morsomt spill, som var akkurat passelig i vanskelighetsgrad for meg som ikke har prøvd ut VR tidligere. Må også gi skryt til de to positive ansatte Ylva og Malin som med innlevelse guidet oss trygt gjennom både introduksjonen og selve spillet Kommer garantert tilbake!

Takk, hildethereseb
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Hilde Therese,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse med Huxley Adventure :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Space mission completed sammen med mine døttre. Utrolig morsomt og underholdende.
Takk til topp support Synnøve.
Vi kommer gjerne igjen

Takk, Bjørn Georg G
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Hei Bjørn Georg,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse i Space Mission :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig gøy!!! Blid og vennlige medarbeidere. Kjempegod service av Malin og Synnøve! Gleder meg til neste besøk!

Takk, 313duyn
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en kul opplevelse :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig. Ble litt svimmel .Det lønner seg å ha med ungdommene for å løse oppgavene . Anbefales.

Takk, 824christerd
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Christer,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en artig opplevelse :) Hjertelig velkommen tilbake! :D